قیمت نقاشی  ساختمان هم مثل هر چیز دیگری محاسبه می شود و متغیرهایی مثل متراژ، سطح زیرین، نوع رنگ ، روش اجرا، زمان و … در قیمت آن تاثیر دارند.

انواع رنگ و روش اجرا: رنگ روغنی، رنگ اکریلیک، رنگ پلاستیک برای داخل ساختمان و رنگ کنیتکس، رنگ نما برای خارج ساختمان هستند که قیمت های متفاوتی دارند. و براساس مشاوره حضوری و بازدید رایگان همه پرسش های شما پاسخ داده شده و با اطمینان خاطر روش اجرا را به درستی انتخاب خواهید کرد.

 

چند متر؟ متری چند؟

برای محاسبه حدودی قیمت رنگ آمیزی منزل یا واحد اداری و … ، متراژ بنا ضربدر سه می شود، مثلا واحد 50 متری ضربدر 3 می شود 150 متر. اما اگر در، پنجره، و یا دیوار یا سقفی نیاز به رنگ آمیزی ندارد، از این متراژ کم می شود.  رنگ آمیزی درب، پنجره و نرده ، وسایل منزل و … که نیاز به رنگ آمیزی دارد و می خواهید انجام شود، با نقاش توافقی قیمت گذاری می شود و هزینه آن بالاتر از دیوار ساده می باشد.

دیوار و سطوحی که ارتفاع زیادی دارند و نیاز به داربست و یا راپل می باشد، هزینه راپل و داربست به عهده کارفرما می باشد و قیمت بالاتری دارد.

رنگ روغنی دیوار، متری چند؟ الان در سال 1399 هر متر رنگ آمیزی دیوار 15000 تومان

رنگ اکریلیک دیوار، متری چند؟ الان در سال 1399 هر متر رنگ آمیزی دیوار 14000 تومان

رنگ پلاستیک دیوار، متری چند؟ الان در سال 1399 هر متر رنگ آمیزی دیوار 12000 تومان

رنگ نما، رنگ کنیتکس، رنگ اپوکسی، پتینه و … متری چند؟ تماس بگیرید.

 

قیمت رنگ آمیزی و نقاشی خونه 50 متری با رنگ روغنی چند؟؟

50 متر متراژ بنا ضربدر 3 ، ضربدر قیمت هر متر رنگ آمیزی با رنگ روغنی مثلا متری 15000 تومان، جمعا می شه:

50*3*15000=2,250,000 تومان

اگر دنبال تخفیف باشید و دنبال چونه زدن، می تونید رنگ سقف را پلاستیک بزنید و چند صد تومان کمتر بپردازید و یا اگر درب و پنجره ها رنگ آمیزی نمی خواد، باز هم تخفیف بگیرید.

ولی اگر دنبال کار بهتر هستید، بهتر است بعد از اینکه قیمت را تمام کردید، مثل آمریکایی ها و اروپایی ها ، انعام هم در نظر بگیرید و به نقاش بگید که در صورت رضایت از کیفیت، اضافه مبلغ و انعام هم پرداخت خواهید کرد.

 

قیمت نقاشی ساختمان با توجه به موارد ذکر شده به متغیرها و موضوعات مختلفی بستگی دارد. بهتر است بدانید قیمت نقاشی ساختمان در هر بازه ی زمانی متفاوت بوده و ممکن است این مبلغ در کمتر از یک ماه تغییر کند. اما هر گونه که محاسبه شود هزینه نقاشی ساختمان بسیار مقرون به صرفه تر از مواد و مصالح، روش هایی مثل کاغذدیواری خواهد بود.

 

چایی تون آماده اس؟؟

تماس که بگیرد، ما حضوراً خدمت می رسیم و در حال صرف چایی و با گفتگوی صمیمانه، با پاسخ دادن به همه سوالات تون، مشاوره در مورد انتخاب نوع رنگ، ترکیب با کاغذ دیواری و یا کارهای هنری مثل پتینه کاری و … در صورت اعتماد به ما در سریع ترین زمان کارتون رو انجام می دیم.

 

من محسنم :  09120586198

توی واتساپ هم هستیم : محسن نقاش

بزنی روی نوشته، شماره موبایل رو می گیره، واتساپ هم پیغام می ده.

نقاشی ساختمان متری چند ؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]