رنگ نما ساختمان

رنگ نما ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان با رنگ نما

نقاشی نمای ساختمان به معماری بنا جلوه زیبایی می دهد که پس از آن کارفرما از انجام آن احساس رضایت و خرسندی می کند. اما زمانی این رضایت به تعالی می رسد که دوام و ماندگاری بالایی هم داشته باشد.

امروزه با توجه به افزایش جمعیت به خصوص در کلان شهرها و با توجه به متنوع بودن شکل و نمای ساختمان ها در این مقاله سعی داریم تا شما را با یکی از هنرهای خلاقانه و چشمگیر نقاشی ساختمان به نام رنگ آمیزی نما آشنا کنیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش نقاشی ساختمان با ما تماس بگیرید

ویژگی های رنگ نمای ساختمان

یکی از اصولی ترین قسمت ها برای رنگ آمیزی نمای ساختمان انتخاب بهترین رنگ و با کیفیت ترین رنگ ها می باشد. انتخاب رنگ باید طبق یک سری اصول و دستورالعمل ها برای انتخاب پشت سر بگذارد پس به موارد زیر توجه بفرمایید. نمای ساختمان بر خلاف سایر قسمت های ساختمان در معرض شرایط همچون:

  • مقاومت در شرایط جوی بارانی و تابش نور و باد که موجب تخریب نما ها می شود.
  • رنگ نما باید با حداکثر کیفیت لازم باشد که پس از اتمام رنگ آمیزی با گذشت یک مقطع زمانی شاهد افت کیفیت آن نباشیم.
  • باید بتوانند یک عایق رطوبتی، گرمایی و سرمایی خوبی نیز داشته باشد.
  • رنگی که برای نقاشی نمای ساختمان به کار گرفته می شود قابل اشتعال نباشد.

معرفی انواع رنگ نمای ساختمان نقاشی ساختمان دیوار

  1. رنگ آکریلیک: این نوع رنگ از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این رنگ نسل جدیدی برای ایجاد پوشش بافت ضخیم و با دوام در سطوح مناسب هستند چون غلظت بالایی دارند، به سرعت خشک می شوند، بوی بد ندارند، در مقابل نور خورشید مقاوم هستند و در نتیجه عمر و ماندگاری بالایی دارند.
  2. رنگ نانو: از کاربرد های اصلی این رنگ یکی عایق بودن و دیگری محافظ بودن آن می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های رنگ نانو عایق بودن ان ها هستند که می توان از آنها به راحتی در ساختمان های در حال بهره برداری استفاده کرد که در استفاده انرژی مصرفی (گرمایشی – سرمایشی) بسیار صرفه جویی خواهد شد.
  3. رنگ کنیتکس: یک رنگ نما بر پایه آب و روغن است. نوع روغنی آن مناسب رنگ آمیزی نما و سطوح خارجی ساختمان می باشد.
  4. رنگ روغنی: این رنگ برای کلیه سطوح خارجی از جمله نرده، در و پنجره ی فلزی کاربرد دارد و همچنین قابل شست و شو می باشد و البته دارای کمی بو نیز می باشد.

 

قیمت نقاشی نمای ساختمان

نقاشی ساختمان دیوار در نظر دارد که بتواند با حداقل هزینه و حداکثر کیفیت بتواند گامی مهم در رضایت مندی مشتریان خود داشته باشد. حال به دلیل اهمیت به کیفیت رنگ در رنگ آمیزی نمای ساختمان باید از مرغوب ترین رنگ ها در بازار موجود استفاده نمود که معمولا بهترین رنگ نما ها باید 15 سال ماندگاری داشته باشند.

اصولا نحوه قیمت گذاری رنگ نمای ساختمان به عواملی همچون ارتفاع ساختمان و متریال به کار رفته در رنگ آمیزی بستگی دارد. و همچنین رنگ آمیزی در ارتفاع که اغلب با داربست بسته می شود برای نقاش نیز هزینه ای جداگانه ای خواهد داشت. این شرکت با ارائه خدمات عالی که به مشتریان ارائه می دهد در نظر دارد مشتریان را به طرفداران دائمی و وفادار خود تبدیل کند.

رنگ آمیزی نمای ساختمان با رنگ نما

رنگ آمیزی نمای ساختمان در مناطق مختلف

کشور ما ایران سرزمینی چهار فصل است و گونه های مختلف آب و هوایی وجود دارد و این صفت همیشه برای این سر زمین همواره مصداقی درست می باشد. در مناطق شمالی اغلب دارای آب و هوای بارانی و مرطوب هست یا در مناطق غربی کشور که دارای مناطق کوهستانی و سرد می باشد و در جنوب کشور که اغلب دارای مناطق گرم و شرجی وجود دارند. که در ادامه به توضیح هر یک از مناطق گفته شده خواهیم پرداخت.

  • به عنوان مثال در مناطق کوهستانی شما می توانید از رنگ هایی که با پوشش دهی بالا و از مقاومت بالایی برخوردار هستند استفاده نمایید و برای بیشتر بودن تابش نور خورشید در این مناطق پیشنهاد می شود که از رنگ های تیره استفاده گردد.
  • در مناطق گرم به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن استفاده نمایید که منزل تان آفتاب بهتری و به اندازه را جذب کند و در مقابل آفتاب سوزان هم ماندگاری بالایی داشته باشد.

 

  • در مناطقی که بارندگی زیاد است و آب و هوا حالتی مرطوب دارد که بیشتر در مناطق شمالی کشور دیده می شود که اصولا رنگ های نانو که آب گریز و ضد گرد و غبار هستند پیشنهاد می شود. این رنگ در برابر رطوبت مقاومت و دوام بالایی از خود نشان می دهد.

با توجه به نکات و مواردی که در مورد رنگ های تیم نقاشی ساختمان دیوار گفته شد شما می توانید به آسانی رنگ مورد نظر را از طریق مشاوران و کارشناسان فروش ما انتخاب کنید و در سریع ترین زمان ممکن خدمات نقاشی نمای ساختمان را دریافت کنید.

نقاشی ساختمان دیوار مدارک و گواهینامه های معتبر فعالیت در زمینه نقاشی ساختمان در تهران و حومه و حتی سراسر کشور را دارد که با همکاری طراحان و متخصصان نقاشی حرفه ای و آموزش دیده در سراسر کشور با عملکرد مطلوب خود در جهت رفع نیازهای مشتریان خود همواره گام مهمی در رضایت مندی مشتریان خود برداشته است.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش نقاشی ساختمان با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
Go to Top