نقاشی ساختمان در قیطریه

نقاشی ساختمان در قیطریه

نقاشی ساختمان در قیطریه

 

ارائه خدمات نقاشی ساختمان در قیطریه

همانطور که در مقاله های قبلی به عنوان نقاشی ساختمان در عظیمیه خدمت شما توضیح دادیم حال در این مقاله در خدمت شما عزیزان هستیم

از گذشته های دور تا به امروز تمامی حرفه ها شاهد پیشرفت بوده است، نقاشی ساختمان نیز از این قاعده مستثنا نبوده است و با حفظ اصالت خود توانسته است رنگ های زیبا و متنوعی در رنگ آمیزی ها داشته باشد. جالب است بدانید تنها کیفیت رنگ و یا ابزارهایی که استفاده می کنند کافی نیست و این هنر نقاش است که باید بتواند با پنجه های هنرمند خود رنگ آمیزی ویژه ای انجام دهند. در نقاشی ساختمان قیطریه تمامی پرسنل دوردیده هستند و با تمامی رنگ های به روز آشنایی دارند به همین دلیل معمولا نقاشی ساختمان قیطریه توسط این تیم انجام می شود.

همراه ما باشید تا بیشتر با این تیم آشنا شویم.

 

نقاشی ساختمان در قیطریه

 

یکی از مناطق شلوغ و پرتردد در تهران منطقه قیطریه است. می توان در این منطقه اقشار مختلفی از جامعه را مشاهده کرد. نماهای مختلف ساختمان و دکوراسیون های داخلی متنوعی در قیطریه باعث شده است که تیم قوی نقاشی ساختمان دیوار سعی کنند با بکارگیری نقاشان حرفه ای نیاز همشهریان عزیز را در این منطقه پاسخگو باشد. در این منطقه ساختمان های لوکس و سنتی در کنار یکدیگر دیده می شود و برای هر  فرد با هر سلیقه ای نقاشی خاص همان فرد انجام می شود.

نقاشی ساختمان قیطریه تنها مختص ساختمان های مسکونی نیست و در این منطقه ساختمان های اداری نیز دیده می شود. همانطور که میدانید نقاشی منزل مسکونی با نقاشی ساختمان های اداری کاملا متفاوت است. مثلا ساختمان های مسکونی دارای اتاق مخصوص برای والدین، کودک، پذیرایی و نشیمن است اما ساختمان های اداری شامل اتاق مدیریت، انتظار و کارمندان است که قطعا دکوراسیون هرکدام از این ساختمان ها با توجه به ماهیتی که دارند متفاوت است.

 

هزینه نقاشی ساختمان های قیطریه

 

منطقه خوش آب و هوای قیطریه یکی از مناطقی تهران است که بافت سنتی و مدرن را در کنار یکدیگر دارد. بیشتر بافت قدیمی این منطقه در حال تخریب است و به جای آن خانه های مدرن و زیبا ساخته میشود. از آنجایی که بیشتر رنگ های ساختمان که این روزها تولید می شود کیفیت و تنوع بسیار بالایی دارند به همین دلیل بیشتر از قبل نقاشی ساختمان های قیطریه رونق گرفته است. اما این عوامل دلیلی بر این نیست که هزینه نقاشی مشخص نباشد،  زیرا این حرفه نیز دارای اتحادیه است و تمام قیمت های آن با توجه هزینه های مشخص شده از سوی صنف نقاشان ساختمان است.

هزینه نقاشی ساختمان قیطریه به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آنها به تنهایی می تواند هزینه را بالا و یا پایین ببرد.

عوامل تاثیر گذار در هزینه نقاشی ساختمان در قیطریه

 

  • اولین عامل تاثیر گذار در رنگ آمیزی ساختمان نوع رنگی است که انتخاب می شود. در حال حاضر رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام از این رنگ ها قیمت متفاوتی دارند. این کاملا سلیقه فرد است که می خواهد از چه رنگی استفاده کند به عنوان مثال رنگ های پلاستیکی به نسبت رنگ های دیگر ارزان تر هستند.
  • عامل تاثیر گذار بعدی متراژ ساختمان است. قطعا منزلی که متراژ بالا دارد هزینه نقاشی بیشتری به نسبت منزلی دارد که متراژ آن کمتر است، زیرا در این منازل با توجه به دیوار و سقف بیشتر نیازمند رنگ و زمان بیشتر نیز می باشد.
  • یکی از موارد دیگری که بر روی هزینه تمام شده نقاشی تاثیر می گذارد سختی کار است، به عنوان مثال نقاشی یک دیوار ساده با دیواری که تزئینات زیادی مانند گچبری دارد متفاوت است. دلیل این تفاوت مدت زمانی است که نقاش ساختمان باید برای ظریف کاری ها بگذارد. البته تزئینات ساختمانی نیز در هر منزلی متفاوت است. به عنوان مثال یک فرد می خواهد بر روی گچبری های پر کاری که دارد یک رنگ ساده بزند اما فرد دیگری می خواهد بر روی گچبری ساده ای که دارد نقاشی با ظرافت و رنگ های مختلف داشته باشد.
  • مورد بعدی که در هزینه نقاشی ساختمان در قیطریه اثر می گذارد زیر سازی کار است. در خانه های فرسوده قدیمی معمولا دیوارها نیاز به یک زیرسازی قوی دارند اما در خانه های نوساز که دیوارها سالم است و گچ بری به بهترین نحو ممکن بدون هیچ ناهمواری انجام شده است نیاز به زیرسازی ندارند. در نتیجه هزینه زیرسازی کارها بعد از مشاهده منزل و با توجه به ناهمواری هایی که بر روی دیوار است تعیین می شود.
  • از آنجایی که نقاشی ساختمان محمدی یکی از به روز ترین تیم های نقاشی ساختمان در قیطریه است. رنگ آمیزی های متنوعی دارد که یکی از زیباترین طرح های آن رنگ آمیزی به سبک پتینه کاری است در این نقاشی ساختمان منزل به سبک کاخ های اشرافی اروپاییان در آمده و نمای بسیار زیبا و شیکی را به وجود می آورد.
  • نکات مهم در نقاشی ساختمان های قیطریه

     

    در نقاشی ساختمان های قیطریه یک سری از نکات وجود دارد که رعایت آنها بسیار ضروری است در زیر به این نکات پرداخته ایم:

    1. به عنوان اولین نکته ای که باید در نقاشی ساختمان توجه کنید این است که چه زمانی را برای رنگ آمیزی ساختمان انتخاب کرده اید. دلیل اهمیت این موضوع این است که اگر عجله دارید و می خواهید زودتر در مکان مستقر شوید بهتر است روزهایی را انتخاب کنید که هوا گرم است و می توانید پنجره ها را باز کنید تا رنگ ها زودتر خشک شوند.

    بهتر است بدانید در فصل زمستان معمولا به دلیل سردی هوا رنگ ها دیرتر خشک می شوند. حال اگر زمان کمی دارید و میخواهید بعد از رنگ آمیزی بلافاصله در مکان مورد نظر مستقر شوید باید بگوییم رنگ آمیزی کار بی فایده است و اگر وسایل و یا هر چیزی به دیوار رنگ آمیزی شده برخورد کند کار کاملا خراب می شود.

    1. مورد بعدی برای افرادی است که در منزل ساکن هستند و می خواهند نقاشی ساختمان انجام دهند. این افراد باید قبل از رنگ آمیزی وسایل را در یک گوشه ای که قرار است رنگ آمیزی نشود جمع کنند و سپس بر روی آنها پلاستیک بیندازند تا رنگ بر روی آنها نپاشد و بوی رنگ نیز نگیرد.
    2. نکته سوم پوشاندن قسمت هایی از منزل است که نباید رنگی شوند به عنوان مثال اکثر افراد نمی خواهند کلید و پریزها و یا دستگیره های در رنگی شود به همین دلیل باید قبل از انجام رنگ آمیزی تمامی این قسمت ها را با چسب پوشاند. بعد از اتمام کار باید صبر کنید رنگ به صورت کامل خشک شود و بعد از آن چسب ها را بردارید در غیر اینصورت باید شاهد این صحنه باشید که همراه چسب یک لایه از چسب نیز برداشته شود.

    اگر در زمان برداشتن چسب ها احساس کردید که خشک شده است و ممکن است به دیوار آسیب وارد شود ابتدا یک پنبه را به تینر روغن آغشته کنید و سپس بر روی چسب بمالید حال می توانید به راحتی چسب را جدا نمایید. دقت داشته باشید به هیچ عنوان در این شرایط از تینر فوری استفاده نکنید زیرا به دیوار رنگ آمیزی شده آسیب می رساند.

    1. در نقاشی ساختمان دیوار به آن توجه می شود زیرسازی دیوار است. زیرسازی دیوار مهمترین بخش در رنگ آمیزی ساختمان است زیرا اگر کاری زیرسازی باکیفیتی نداشته باشد ممکن است که نتیجه خوبی نداشته باشد .به همین دلیل است که نقاشی ساختمان دیوار تمام تلاش خود را انجام می دهد که قبل از رنگ آمیزی دیواری صاف و صیقلی آماده کند. هر ساختمان با توجه به قدیمی و یا جدید بودن آن نیاز به زیرسازی خاص خودش دارد.
    2. اگر قصد دارید رنگ آمیزی ساختمان زیبایی داشته باشید باید سعی کنید مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید. در نقاشی ساختمان های قیطریه  مشاوران تیم حرفه ای دیوار هستند که می توانند به متقاضیان کمک کنند که با توجه به دکوراسیون منزل و سلیقه ای که دارند بهترین رنگ را انتخاب کنند. علاوه بر  رنگی که برای ساختمان انتخاب می کنید باید به نوع رنگ نیز توجه کنید به عنوان مثال اگر می خواهید سقف ها را رنگ آمیزی کنید بهتر است برای سقف پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه از رنگ پلاستیکی و رنگ سرویس های بهداشتی که احتمال دارد در طول سال شسته شود از رنگ روغنی استفاده کنید.
    3. نکته ششم در مورد رنگی است که انتخاب می کنید. معمولا در نقاشی ساختمان های قیطریه رنگ ها را نقاشان تهیه می کنند اما اگر کارفرما بخواهد می تواند رنگ را تهیه کند و نقاشان رنگ آمیزی را انجام دهند. اگر از این دسته از افراد هستید باید به نکاتی در زمان خرید رنگ توجه کنید مهمترین نکته این است که رنگی که خریداری میکنید رنگ خیس است و قطعا این رنگ بعد از اجرا بر روی دیوار دو یا سه درجه تیره می شود. برای امتحان می توانید رنگ را بر روی قطعه فلزی بزنید و صبر کنید خشک شود .
    4. براق کننده ها در نقاشی ساختمان

      یکی از قسمت های مهمی که در نقاشی ساختمان قیطریه انجام می شود قسمت های چوبی مانند کابینت، درب و چهارچوب و غیره است. برای رنگ آمیزی این قسمت ها نمی توان از هر رنگی استفاده کرده و باید از رنگ های مخصوص چوب و یا براق کننده های مخصوص استفاده کرد. یکی از مهمترین مواردی که برای وسایل چوبی استفاده می شود روغن جلا و کیلر است. استفاده و کار کردن با کیلر و روغن جلا بسیار ساده است اما فرد باید با تبحری که در این زمینه دارد یک ترکیب مشخص و رقیقی تهیه کند برای استفاده از کیلر نیاز دارید که از حلال آن که همان تینر فوری است استفاده کنید. اگر تمامی قسمت های منزل را رنگ آمیزی کرده اید از رنگ آمیزی قسمت های چوبی منزل غافل نشوید، با استفاده از یک براق کننده می توانید زیبایی کار خود را دو چندان کنید.

       

      ویژگی یک نقاش خوب و حرفه ای ساختمان – نقاشی ساختمان قیطریه

       

      در نقاشی ساختمان قیطریه از نقاشان کاربلد و ماهر استفاده می شود تمامی این نقاشان دارای ویژگی هایی که یک نقاش ماهر هستند. در زیر به ویژگی های نقاشان ساختمانی قیطریه اشاره کرده ایم:

      • تمامی نقاشان سعی می کنند که خوش قول باشند و کارها را در زمان مقرر انجام دهند.
      • نقاشی ساختمان دیوار از تیم های فعال معتبر است که پروانه کسب دارد  به همین دلیل در زمان استخدام نیرو تمامی قوانین و مقررات استخدامی را با وسواس فراوان انجام می دهد.
      • تمامی این افراد با رنگ های مختلف آشنایی دارند و هر رنگی که کارفرما بخواهد را اجرا می کنند.
      • نقاشان مجموعه دیوار که در نقاشی ساختمان منطقه قیطریه مشغول هستند علم این را دارند که برای هر قسمتی چه نوع رنگی مناسب است استفاده کنند.
      • کارت مهارت نقاشی ساختمان

        کارت مهارت نقاشی ساختمان

      همین الان با ما برای نقاشی ساختمان در قیطریه تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 19 میانگین: 4.9]