کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

ایده هایی برای نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری

نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها از گذشته تا به امروز همچنان بر قوت خود باقی است و طرفداران خود را حفظ کرده است. حتی در حال حاضر با روش های نوین و زیبایی که وارد این عرصه شده است بر محبوبیت هنر نقاشی ساختمان بیش از هر زمان دیگر افزوده شده است. یکی از این روش های جذاب و دوست داشتنی، نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری است. این روش یک ایده بسیار خلاقانه و پر طرفدار است که به جرات می توان گفت کسی با آن مخالفتی ندارد و بسیار جلب توجه می کند. با این مقدمه قصد داریم به توضیحات مفصلی در مورد این ایده خاص که توسط تیم هنرمند نقاش ساختمان دیوار انجام می شود،  بپردازیم .

 

نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری

رنگ آمیزی دیوارها باعث می شود حال و هوای افراد عوض شود و رنگ و بوی تازه ای در محیط ایجاد شود که بسیار خوشایند و دلچسب است. با این حال رنگ کردن دیوارها با یک رنگ متفاوت هرچند سبب تغییر فضا می شود اما نوعی تکرار بهمراه دارد و تفاوت فقط در رنگ اتفاق می افتد و کم کم این روند کسالت بار بنظر می رسد. اما برای خلق یک تغییر اساسی و هیجان انگیز  در محیط زندگی و حتی محل کار پیشنهاد می کنیم حتما رنگ آمیزی ساختمان با طرح کاغذ دیواری را امتحان کنید.

این کار با تغییر چشم گیری که در محیط ایجاد می کند بسیار لذت بخش و تحسین برانگیزخواهد بود. اجرای این ایده با ابزاری به نام غلتک طرح دار و شابلون انجام می پذیرد. غلتک های طرح دار و شابلون ها دارای تنوع طرح زیادی هستند که این طرح ها را با رنگ های مختلف می توان اجرا کرد که هر کدام از این طرح ها هنگامی که  با رنگ های متفاوت اجرا می شوند جلوه ای خاص خلق می کنند. استفاده از این ابزار دردسرهای رنگ آمیزی را ندارد و مانند رنگ، آشفتگی و ریخت و پاش ایجاد نمی کند.

 

مزایای رنگ آمیزی ساختمان با طرح کاغذ دیواری

با استفاده از غلتک های طرح دار می توان  طرح های جذاب و متنوعی ایجاد کرد که جذابیت زیادی به فضا  می بخشد و هزینه  کمتری نسبت  کاغذ دیواری دارد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در هر صورت با کاغذ دیواری میانه خوبی ندارید، می توانید رنگ آمیزی ساختمان با طرح کاغذ دیواری را امتحان کنید و از نتیجه آن لذت ببرید. الگو ها و طرح هایی که با غلتک های طرح دار و  بر روی دیوار ایجاد می شود نسبت به رنگ در مدت زمان کوتاه تری خشک می شوند و در مقایسه با کاغذ دیواری تنوع بیشتری در رنگ و طرح دارند. استفاده از این طرح ها این امکان را به شما می دهد که رنگ دلخواه تان را برای اجرا انتخاب کنید. به اینصورت رنگ پس زمینه را که اجرا کردید طرح انتخابی را با رنگی متفاوت و مورد علاقه خودتان اجرا کنید.

غلتک های طرح دار با بیش از ۲۰۰۰ طرح مختلف در بازار موجود است که هر کدام از این طرح ها را می توان با رنگ های مختلف اجرا کرد که تقریبا می توان گفت طرح های نامحدودی ایجاد می شود. این مزیت یکی دیگر از برتری های رنگ آمیزی ساختمان با طرح کاغذ دیواری است که سبب محبوبیت این طرح ها شده است. همچنین  این طرح ها به دلیل اینکه بارنگ احرا می شوند، نسبت به کاغذ دیواری ماندگاری بیشتری دارند و آسیب نمی بینند. بعضی از این طرح ها بصورت برجسته بر روی دیوار نقش می بندد که بسیار خیره کننده است.

نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری

یکی دیگر از مزیت های خوب استفاده از این طرح ها این است که همانطور که به سادگی و در زمان کوتاهی اجرا و خشک می شوند، براحتی هم پوشانده می شوند. یعنی هر زمان که از طرح اجرا شده بر روی دیوار خسته شدید بدون دردسر می توانید با یکی دوبار رنگ کردن طرح را بپوشانید و طرح جدیدی را اجرا کنید و مانند کاغذ دیواری دغدغه کندن و تمیز کردن دیوار را نخواهید داشت. چرا که بعد از کندن کاغذ دیواری ، دیوار باید نظافت و مجددا بتونه کاری شود و سپس اجرای رنگ و یا کاغذ دیواری جدید صورت گیرد.

اجرای طرح با غلتک های طرح دار  باعث می شود  ناهمواری های دیوار پنهان شود و شاهد اجرای یکنواخت و یکپارچه ای بر روی دیوار خواهید بود. رنگ آمیزی دیوار با طرح کاغذ دیواری ظرافت های خاصی دارد که فقط افراد با تجربه و متخصص در این زمینه قادرند با رعایت ظرافت ها عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند. اساتید نقاشی ساختمان دیوار که دارای تجربه کافی در زمینه نقاشی ساختمان می باشند، طرح ها و الگو های انتخابی را کاملا هنرمندانه و با تبحر اجرا می کنند و تمام ظرافت های لازم را در نظر می گیرند که باعث می شود زیبایی کار چندین برابر شود.

 

اجرای طرح کاغذ دیواری با شابلون

 نوآوری ها و تکنیک های جذابی که پا به عرصه هنر نقاشی ساختمان گذاشته اند همواره سبب جذب مخاطبان زیادی شده اند. یکی دیگر از نو آوری های جذاب و خاص این هنر، استفاده از شابلون است. شابلون ها در اندازه ها و طرح های زیاد و نا محدودی وجود دارند که جایگزین خوبی برای کاغذ دیواری هستند. برای رنگ آمیزی ساختمان با طرح کاغذ دیواری می توان علاوه بر غلتک های طرح دار از شابلون نیز استفاده کرد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد شابلون این است که شما می توانید طرح دلخواهتان را بسازید و یا حتی سفارش دهید و سپس از نقاش ساختمان بخواهید تا طرح مورد نظرتان را بر روی دیوار اجرا کند. تنوع و زیبایی طرح های اجرا شده بسیار چشم نواز و دلربا است و یک انتخاب هوشمندانه برای طراحی اتاق های ساختمان محسوب می شود.

همچنین استفاده از این طرح های دلبرانه و رمانتیک برای افرادی که به دنبال رنگ آمیزی ساختمان با طرح کاغذ دیواری هستند بهترین پیشنهاد است و با این طرح ها می توانند تفاوت فوق العاده چشم گیری در فضای خانه و یا محیط کار خود ایجاد کنند. همانطور که ذکر شد با کمی خلاقیت می توانید طرح های کاملا خاص و متفاوت را طراحی کنید که نظیرش در هیچ کجا وجود نداشته باشد و با اجرای این طرح ها توسط اساتید با تجربه نقاشی ساختمان دیوار، تجربه داشتن یک خانه رویایی و منحصر بفرد را فراهم کنید.

 

مکان های قابل اجرای رنگ آمیزی با طرح کاغذ دیواری

هر یک از اتاق های ساختمان نیازمند طراحی و رنگ آمیزی خاصی هستند که باید مطابق با کاربرد فضا طراحی و رنگ آمیزی شوند. رنگ آمیزی ساختمان با طرح کاغذ دیواری برای همه فضاها داخلی ساختمان قابل اجراست. طرح های ریز و درشت ، طرح گل، طرح چوب، طرح پتینه و طرح های متعدد و متنوع دیگری را با غلتک های طرح دار و شابلون می توان بر روی دیوارهای ساختمان اجرا کرد که هر کدام از این طرح ها زیبایی خیره کننده ای به محیط می بخشد. بعنوان مثال اگر رنگ بنفش روشن را برای پس زمینه پذیرایی انتخاب کرده اید می توانید طرح انتخابی خود را با رنگ زرد ملایم و یا سفید اجرا کنید.

البته اینکه طرح انتخابی شما گل های درشت را شامل شود و یا طرح پتینه و غیره، بستگی به سلیقه شما دارد. همچنین استفاده از این طرح های دلبرانه یک مزیت خیلی خارق العاده دیگر دارد و آن اینکه محدودیت اجرای بعضی از رنگ ها را ازبین می برد. برای مثال اجرای رنگ های تندی مثل قرمز و نارنجی و بسیاری رنگ های دیگر بهیچ وجه بعنوان پوشش کامل برای تمام دیوار ها توصیه نمی شود و ممکن است بسیار زننده باشد و تاثیر منفی بر روحیه افرادداشته باشد.

از طرفی ست کردن دکوراسیون با این رنگ ها دشوار و تقریبا غیر ممکن است. اما هنگامی که تصمیم به اجرای طرح های کاغذ دیواری داشته باشید به راحتی می توانید تمام دیوار ها را با هر رنگی که می پسندید بدون هیچ محدودیت و نگرانی رنگ آمیزی کنید و سپس طرح انتخابی تان را با رنگ دکوراسیون ست کنید . حتی می توانید پس زمینه را با رنگ دکوراسیون هماهنگ کنید و رنگ طرح انتخابی را متفاوت اجرا کنید.

نقاشی ساختمان با شابلون

استفاده از شابلون برای طراحی دیوار های ساختمان

اجرای  شابلون با اجرای غلتک طرح دار تفاوت هایی دارد. اما هر دو روش برای ایجاد طرح بر روی دیوار کاربرد دارند. شابلون ها را می توان در اندازه های متفاوت درست کرد. برای مثال می توانید علاوه بر طرح، شابلون خوشنویسی هم بسازید و در فضاهای خاصی مانند راهرو ورودی و یا اتاق خواب استفاده کنید. همچنین می توانید طرح هایی از شخصیت های کارتونی با اندازه های مختلف طراحی و در اتاق کودک اجرا کنید. شابلون این امکان را برای شما فراهم می کند تا با کمی خلاقیت طرح های دلخواه تان را بسازید و از خلق فضای لذت بخش اطرافتان لذت ببرید.

طرح های شابلون و غلتک های طرح دار، علاوه بر دیوار ها بر روی سایر لوازم از جمله کابینت ها، کمد، جاکفشی، قفسه ها، مبلمان، سطوح فلزی  حتی کف، سقف  و حتی درب و پنجره قابل اجرا می باشند. کار با شابلون هر چند آسان است اما کمی اشتباه کل کار را خراب می کند و هزینه های اضافی برایتان می تراشد. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از هزینه های اضافی و داشتن اجرای کاملا یکنواخت و تمیز، از نقاشان حرفه ای کمک بگیرید. اساتید نقاشی ساختمان دیوار با داشتن تجربه بالا در زمینه اجرای انواع تکنیک های نقاشی ساختمان، اجرای طرح های مورد نظرتان را کاملا حرفه ای  و با ضمانت انجام می دهند.

 

قیمت اجرای نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری

قیمت اجرای نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری را بعد از اجرا می توان بطور قطعی اعلام کرد. زیرا قیمت نهایی اجرا، به عواملی مانند متراژ، زیرسازی و طرح های انتخابی متغیر است. البته قیمت اجرای نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری از نقاشی ساده ساختمان کمی بیشتر است و این تفاوت قیمت به دلیل ظرافت ها و پیچیدگی های اجرا می باشد.

اگر تمایل به خلق فضایی جانبخش و متفاوت برای محیط خانه و یا محل کارتان را دارید حتما با کارشناسان نقاشی ساختمان دیوار از طریق واتساپ تماس بگیرید تا انواع طرح ها و نمونه کار های اجرایی در اسرع وقت برایتان ارسال شود.

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان دیوار

تماس از طریق واتساپ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
Go to Top