نقاشی ساختمان کرج

کارت مهارت نقاشی ساختمان

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش نقاشی ساختمان با ما تماس بگیرید

ارائه خدمات نقاشی ساختمان در کرج

شهر کرج مرکز استان البرز و چهارمین شهر مهاجر پذیر و پر جمعیت ایران است. آب و هوای کرج نسبت به تهران تمیزتر و قیمت خانه ها ارزان تر است. ساکنین کرج مردم سر زنده و علاقه مند به زیبایی هستند. از این رو از خدمات نقاشی ساختمان استقبال ویژه ای می کنند. در  محله های بالا شهر کرج ویلا ها و آپارتمان های لاکچری به چشم می خورند و شاهد بافت نوساز آپارتمان ها در این محلات هستیم. از طرفی خانه ها و ساختمان هایی با بافت قدیمی و روستایی را در محلات پایین شهر مشاهده می کنیم که تفاوت عمده ای با هم دارند. نقاشی ساختمان دیوار خدمات رضایت بخشی به همه ی متقاضیان محله های بالا شهر و پایین شهر کرج ارائه می دهد و از بهترین و مرغوب ترین رنگ ها برای رنگ آمیزی انواع ساختمان ها بهره می گیرد.

اگر شما به فکر تغییر دکوراسیون منزل خود هستید، استفاده از متریال رنگ آمیزی ساختمان، می‌تواند در نوسازی منزل شما تاثیرات قابل توجه زیادی بگذارد. روش نقاشی ساختمان در شهر کرج، امروزه جزو محبوب ترین و پر طرفدار ترین روش های تغییر دکوراسیون محسوب می شود، چرا که هم هزینه مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و هم می تواند جلوه زیبایی به ساختمان و محیط اطراف بدهد. در نقاشی ساختمان های کرج از رنگ های مختلف و جذاب با توجه به سلیقه کارفرمایان و محیط های مورد نظر، استفاده می شود. نقاشی ساختمان های شهر کرج بهتر است با روش های مختلف رنگ آمیزی، توسط نقاشان ماهر و با تجربه شرکت نقاشی ساختمان دیوار صورت گیرد.

نقاشی ساختمان کرج

ساختمان های کرج

با توجه به این که کرج، مرکز استان البرز است و زمان زیادی از تأسیس این شهر نمی‌گذرد، طبیعی است که بافت ساختمان‌های این شهر نیز تا حدودی جدید و نو ساز باشد. شهر کرج جزو شهر های مهاجر پذیر است و هر روزه مهاجران زیادی برای ادامه زندگی، وارد این شهر می شوند. بنابراین افراد مختلف با فرهنگ های متنوعی در این شهر یافت می شوند که سلائق ساخت و ساز ساختمان ها نیز کاملا باهم فرق می کند. این موضوع را شما به راحتی می توانید در مدل های نقاشی ساختمان های کرج مشاهده کنید.

نقاشی نمای خارجی ساختمان های کرج

محله های گوهر دشت، عظیمیه، محمد شهر، جواد آباد و مهر شهر از جمله محله های مرفه نشین شهر کرج به شمار می روند. ساختمان ها وآپارتمان های این محله ها از معماری زیبایی برخوردارند. رنگ آمیزی نمای بیرونی این ساختمان ها چهره ای متفاوت به این محله های لوکس نشین می بخشد. رنگ هایی که برای نمای بیرونی ساختمان ها بکاربرده می شود به دلیل تنوع بالا، مورد پسند اغلب ساکنین این محلات می باشد. رنگ های قدرتمند نما به دلیل زیبایی ، تنوع و دوام بالا جایگزین خوبی برای نماهای سنگ و آجر و غیره هستند. رنگ هایی که برای نمای خارجی ساختمان بکار می روند انواع مختلفی دارند که هر کدام از این رنگ ها ویژگی های خاص خود را دارند ولی به طور کلی همه ی این رنگ ها برای نمای خارجی ساختمان مناسب می باشند.

 

نقاشی ساختمان های مدرن در شهر کرج

همانطور که اشاره شد، بافت شهری کرج روز به روز در حال گسترش است و هر روزه ساختمان های جدید و مدرنی با کاربری های متفاوت در این شهر ساخته می‌شود. می‌توان گفت در بافت و روش ساخت و ساز ساختمان های مدرن امروزی و ساختمان های قدیمی تفاوت‌ های زیادی وجود دارد. بنابراین طبیعی است که نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان های کرج نیز با تغییرات چشمگیری مواجه شود. این روز ها بیشتر از روش ‌های مدرن و به روز رنگ آمیزی، برای نقاشی ساختمان های این شهر استفاده می ‌کنند. برای نقاشی ساختمان های مدرن، چه در نقاط داخلی و چه در نمای بیرونی، از رنگ های مختلف و متنوعی استفاده می شود اما باید به این نکته توجه داشته باشید که نوع رنگ انتخابی شما، باید حتماً با دکوراسیون مکان مورد نظر، هماهنگی و تناسب کامل داشته باشد.

انواع رنگ های مخصوص نمای بیرون ساختمان

نمای بیرون ساختمان معرف معماری داخلی و سلیقه مالک آن است. رنگ نما تاثیر زیادی بر زیبایی محله و همینطور چهره شهر دارد. بنابراین لازم است در انتخاب رنگ نما دقت زیادی داشته باشید. در اینجا قصد داریم شما را با انواع رنگ های نما آشنا کنیم که همه این رنگ ها به لحاظ کیفیت بسیار عالی و با دوام هستند. ساکنین کرج مطابق با سلیقه خود می توانند رنگ مورد نظر را انتخاب کنند و  تضمین زیبایی ساختمان و محله خود را به نقاشی ساختمان دیوار بسپارند.

نقاشی نمای ساختمان در کرج
  1. رنگ کنیتکس

این رنگ‌ نما بر دو پایه آب و روغنی است. نوع روغنی آن مناسب رنگ‌ آمیزی نما و سطوح خارجی ساختمان است.طرح برجسته ‌ای که در این نوع رنگ وجود دارد جلوه نمای بیرونی خانه شما را چندین برابر زیباتر نشان می‌دهد و یک طرح بسیار خاص برای زیبا ساختن نمای ساختمان است.

رنگ کنیتکس خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد و در برابر هر گونه ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد. یکی از ویژگی ‌های بارز این رنگ چسبندگی بسیار بالایی است که دارد و شما می‌توانید این رنگ را بر روی هر نوع پوشش دیواری از سیمان گرفته تا بتن، گچ، فلزات و غیره استفاده کنید. سطح این رنگ نیز به صورت بافت الیافی است که هم به صورت دانه ریز و هم دانه درشت وجود دارد. که از بافت برجسته و درشت آن غالبا برای  نمای خارجی ساختمان و طرح بافت ریز آن را در فضاهای داخلی بیشتر استفاده می‌کنند.

  1. رنگ اپوکسی

اپوکسی یکی دیگر از رنگ نما های ساختمانی است. البته از این رنگ بیش تر در قسمت های صنعتی استفاده می شود و در منازل و اداره ها از این رنگ برای کف پوش استفاده می کنند زیرا مقاومت بسیار بالایی دارد.

  1. رنگ اکریلیک

یکی از محبوب‌ ترین رنگ‌ های نما و دیگر سطوح است. رنگ اکریلیک به دلیل مقاومت و دوام بالا، درخشندگی و انعطاف‌ پذیری محبوبیت بیش تری نسبت به سایر رنگ ها دارد.

  1. رزین آکریلیک

این رنگ بر دو پایه آب و روغنی است. رزین آکریلیک با حلال آب ضد قارچ، بدون بو، آسیب‌ ناپذیر، مقاوم در برابر اشعه uv خورشید است. همچنین این رنگ بر روی سطوح مختلفی از جمله سطوح گچی، سیمان، بتن، فلز و غیره قابل استفاده می باشد. دو ویژگی عمر بالا و مقاومت در برابر رطوبت این رنگ را برای نقاشی نما به محبوبیت ویژه ای رسانده است.

  1. رنگ نانو

این رنگ به دلیل عایق بودن و کیفیت بالا در برابر عوامل جوی گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی نمای ساختمان است. این رنگ در بین ساکنین محله گوهر دشت طرفدارن بی شماری دارد. برای نقاشی نمای خارجی ساختمان حتما از اساتید حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید تا با انجام صحیح تمام مراحل زیرسازی، رنگ نما را بصورت یکدست و صیقلی اجرا کنند. در این زمینه می توانید به استادکاران با تجربه و زبردست نقاشی ساختمان دیوار اعتماد کنید و سوابق درخشان این اساتید را مشاهده کنید.

رنگ آمیزی منزل

بهترین رنگ ها در نقاشی داخلی ساختمان های کرج

رنگ ها به دلیل تاثیرات مستقیمی که بر احساس و عواطف اشخاص می گذارند، بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون منازل محسوب می شوند. رنگ های ساختمانی، انواع متفاوتی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی ها، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و در هر مکانی قابل استفاده می باشد. برای اینکه بتوانید یک رنگ خوب متناسب با محل مورد نظرتان را انتخاب کنید، بهتر است از کارشناسان نقاشی ساختمان دیوار در این زمینه کمک بگیرید. در اینجا به معرفی برخی از رنگ های کاربردی در نقاشی ساختمان های کرج می ‌پردازیم.

رنگ پلاستیک:

حلال مورد استفاده در این رنگ آب است، به همین دلیل می‌توان گفت بوی زننده ای ندارد. این رنگ به دلیل این که مقاومت بالایی در برابر شست و شو و رطوبت ندارد، بیشتر از آن در مکان هایی استفاده می کنند که کمتر در معرض آلودگی و کثیفی قرار گیرد، مانند سقف ها. البته نوع جدیدی از رنگ ‌های روغنی نیز وجود دارند که تا حدودی قابل شست و شو هستند. رنگ پلاستیک چون نیازی به زیر سازی ندارد زمان خشک شدن آن زیاد طول نمی کشد و نسبت به رنگ های روغنی با سرعت عمل بیشتری صورت می گیرد.

رنگ روغنی:

رنگ های روغنی در سه نوع رنگ روغنی براق، رنگ روغنی نیمه مات و رنگ روغنی مات در بازار یافت می شوند که هر کدام از آن ها در مکان های خاصی قابل استفاده هستند. برای پوشش دهی دیوار های داخلی منازل بیشتر از رنگ روغنی استفاده می شود. این رنگ از قدیمی ترین رنگ های ساختمانی محسوب می‌شود و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. رنگ روغنی به دلیل شست و شوی آسانی که دارد در هر سطحی قابل اجرا می باشد. باید به این موضوع نیز دقت کنید که حلال رنگ های روغنی نفت است بنابراین احتمال حریق و آتش‌ سوزی در مکان هایی که از این رنگ استفاده می شود زیاد است.

رنگ اکریلیک:

رنگ های اکریلیک جزو جدید ترین رنگ های ساختمانی می باشند. حلال این رنگ، آب است و در سه نوع رنگ اکریلیک براق، رنگ اکریلیک نیمه مات و رنگ اکریلیک مات موجود است. خاصیت ارتجاعی دارد به همین دلیل پوشش دهی آن زیاد است و مقاومت بالایی در برابر ترک و ضربه از خود نشان می دهد. این رنگ بوی نا مطبوعی ندارد و روند خشک شدن آن نسبت به رنگ های روغنی با سرعت عمل بیشتری انجام می ‌گیرد. در صورت ایجاد لکه و آلودگی روی سطح این رنگ به راحتی می توانید با یک دستمال مرطوب آن را پاک کنید.

رنگ بلکا:

این رنگ جزو پوشش های زینتی محسوب می شود و می تواند جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری های گران قیمت باشد. پوشش بلکا بافت های سلولزی دارد به همین دلیل از نشستن گرد و غبار و آلودگی روی سطح رنگ، جلوگیری می کند و همچنین قابل شست و شو می باشد و به عنوان یک عایق مناسب در برابر حرارت و صدا عمل می کند. رنگ های بلکا هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

رنگ مولتی کالر:

این رنگ جزو رنگ های دکوراتیو است و در مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ مولتی کالر به علت لایه ای که روی سطح آن وجود دارد، قابلیت شست و شوی بالایی دارد. این رنگ از ترکیب رگه های رنگی مختلف ساخته می شود، بنابراین می تواند لکه ها و آلودگی‌ های موجود روی سطح رنگ را به راحتی بپوشاند.

 

مشخصات نمای بیرونی ساختمان های کرج

نقاشی نمای ساختمان های کرج، در مناطق مختلف این شهر متفاوت است. معمولاً امروزه بیشتر از روش رنگ آمیزی ساختمان برای نمای بیرونی استفاده می‌کند، زیرا هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و هم زیبایی و جلوه خاصی به محیط اعطا می کند. اگر می خواهید از رنگ آمیزی برای نمای ساختمان های شهر کرج استفاده کنید، باید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که رنگ انتخابی شما با بافت و نمای بقیه ساختمان‌ های منطقه، همخوانی و تناسب کامل داشته باشد. اگر شما در شهر کرج زندگی می کنید و می خواهید نمای ساختمان خود را نقاشی کنید، برای اجرای یک نمای جذاب و با کیفیت بهتر است به شرکت نقاشی ساختمان دیوار مراجعه کنید. نقاشان و استاد کاران ماهر این شرکت با توجه به شرایط محل زندگی تان رنگ نمای مناسبی را برای شما انتخاب نموده و نمای خیره کننده و بادوامی را برای شما اجرا می‌کنند.

رنگ آمیزی مدارس در کرج

رنگ آمیزی محیط ‌های عمومی در کرج

برای نقاشی ساختمان های اداری، تجاری، مدارس، بیمارستان ها و محیط های عمومی دیگر، باید به مسائل و نکات زیادی توجه کنید.

  • در نظر گرفتن مسائل بهداشتی
  • سرعت عمل بالا در روند نقاشی و رنگ آمیزی
  • عدم انتشار بوی آزار دهنده و استفاده از رنگ های بدون بو
  • استفاده از رنگ های قابل شست و شو و مناسب با شرایط زیست محیطی
  • عدم آسیب ‌رسانی به محیط زیست

نکات قابل توجه در رنگ آمیزی ساختمان

  • شهروندان محترم کرج بهتر است قبل از رنگ آمیزی دیوار ها، دکوراسیون و مبلمان منزل خود را تغییر داده و رنگ انتخابی خود را بر اساس آن ها انتخاب نمایند.
  • در مکان هایی که امکان کثیفی و آلودگی در آن ها نسبت به مکان‌ های دیگر بیشتر است، مثل آشپزخانه ها و راهرو ها، بهتر است از رنگ های قابل شست و شو مانند رنگ های روغنی، استفاده شود.
  • شاید بعضی از افراد بخواهند خودشان رنگ آمیزی نقاط مختلف منزل خود را انجام دهند، این افراد باید توجه داشته باشند که رنگ آمیزی نیازی به تجربه و مهارت بالایی دارد و ممکن است آن ها در انجام این کار با مشکل مواجه شوند. باید برای این کار از متخصصان و نقاشان ماهر در شرکت نقاشی ساختمان دیوار در این زمینه استفاده کنند.
  • نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان های کرج عموما حدود 15 سال باید ماندگاری داشته باشد، البته شما می توانید برای افزایش طول عمر نمای ساختمان خود از رنگ ها و محصولات برند و با کیفیت استفاده کنید.

 

رنگ آمیزی داخلی ساختمان های لوکس کرج

همانطور که ساختمان های محلات گوهر دشت، عظیمیه، مهر شهر، جوادآباد و محمد شهر از ظاهر لوکس و مناسبی برخوردارند، فضای داخلی این ساختمان ها نیز دارای طراحی خاص و هنرمندانه ای است که هنر اساتید نقاش را برای زیباتر شدن می طلبد. نقاشی ساختمان دیوار که خدمات خود را در سطح شهر کرج ارایه می دهد، در پی خدمت رسانی به این محله ها، از هیچ خدمتی در زمینه نقاشی ساختمان فروگذار نمی کند. برای فضای داخلی این ساختمان ها بهتر است رنگ هایی مناسب با دکوراسیون داخلی و سبک معماری داخلی انتخاب شوند.

اساتید نقاشی ساختمان دیوار بنا به تجربه، رنگ های خنثی و ملایم را برای دکوراسیون مدرن و رنگ های گرم را برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی پیشنهاد مناسبی می دانند. تنوع هر دسته از این رنگ ها بسیار بالاست و به راحتی هر فرد با هرسلیقه می تواند رنگ مناسب خود را جستجو کند. ساکنین این محلات می توانند با مشاهده کارهای اجراشده توسط اساتید نقاشی ساختمان دیوار برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرند.

نقاشی ساختمان کرج
نقاشی ساختمان مدرن در کرج

نقاشی ساختمان های قدیمی محلات کرج

شهر کرج دارای محله های بسیاری است. بعضی از این محلات لوکس و اعیان نشین هستند و بعضی دیگر بافت روستایی و دلنشینی دارند. محله های حصارک، کلاک، کردان، حاجی آباد و کمال شهر از جمله محله هایی هستند که بافت قدیمی و روستایی خود را حفظ کرده اند و به همین دلیل از جاذبه های توریستی محسوب می شوند. بنابراین انتخاب رنگ مناسب برای این محله ای خوش آب و هوا و توریستی باید با کمی وسواس انجام شود. رنگ هایی که در ابتدا برای نمای ساختمان معرفی کردیم برای انواع ساختمان های تازه ساز و یا قدیمی کاربرد یکسانی دارند.

هنگامی که بخواهیم نمای خانه های با بافت قدیمی را رنگ آمیزی کنیم لازم است زیرسازی را با دقت بیشتری انجام دهیم زیرا در گوشه و کنار این خانه ها شاهد ریزش و ترک هایی هستیم که باید بطور کلی از بین برود و ترمیم شود. از آنجاییکه بعضی از این محلات مانند محله زیبای کردان، مکانی برای گردشگری محسوب می شود، لازم است رنگ هایی که برای نمای این خانه ها استفاده می شود هم با طبیعت زیبای این محلات هماهنگ باشد و هم اینکه چهره ی زیبایی به این محله ها ببخشد و گردشگران بیشتری به این قسمت ها جذب کند. علاوه بر طبیعت سرسبز و آب و هوای دل انگیز این محله، رنگ آمیزی متناسب نیز می تواند عامل موثر دیگری برای جذب توریست و گردشگران زیادی به این محله ها شود. اگر از رنگ های گرم و پر انرژی در نمای این خانه ها استفاده شود در بین باغ های سرسبزمحله بسیار خودنمایی می کند.

نقاشی و رنگ آمیزی مناسب تاثیر زیادی بر زیبایی چهره محله های سرسبز کرج می گذارد. می توان با کمی تدبیر وتدبر و استفاده از تکنیک ها و مهارت نقاشان ساختمان خانه های قدیمی و روستایی را به گونه ای چشم نواز رنگین ساخت که سبب شهرت محله شود.

 

نقاشی و بازسازی خانه های قدیمی کرج

قبل از رنگ آمیزی و بازسازی خانه های محله های کردان، کمال شهر، کلاک، حصارک و حاجی آباد باید حتما زیرسازی مناسب انجام شود سپس رنگ هایی مناسب با نوع سبک سنتی این خانه ها اجرا شود. رنگ هایی که با نمای بیرونی این بناها هماهنگی داشته باشد و فضایی دل انگیز و صمیمی را به نمایش بگذارد. رنگ های داخلی را می توان با توجه به طبیعت زیبای اطراف این محله ها انتخاب کرد بطوری که هنگام ورود به داخل خانه طراوت و شادابی محیط بیرون را در فضای داخلی نیز احساس کرد. ساکنین این محله های خوش آب و هوا در صورت تمایل می توانند با نقاشی ساختمان دیوار تماس بگیرند و پیشنهادات ویژه خود را دریافت کنند.

بازسازی ساختمان کرج

عوامل موثر در قیمت رنگ آمیزی ساختمان کرج

قیمت رنگ آمیزی ساختمان کرج ثابت نیست و پس از مدتی دچار نوسانات می شود، بهتر است برای اطلاع از قیمت های به روز رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان، به اهالی شرکت  نقاشی ساختمان دیوار مراجعه نموده و اطلاعات کاملی از قیمت های به روز نقاشی ساختمان های کرج کسب کنید. تعیین قیمت و هزینه رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان های کرج به عوامل زیادی بستگی دارد، در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم. جنس و نوع رنگ، متراژ محل مورد نظر، زیر سازی و لکه گیری، خرید ابزار نقاشی و غیره.

شرکت نقاشی ساختمان دیوار با در نظر گرفتن همه این شرایط می‌تواند رنگ آمیزی و نقاشی این اماکن را به عهده گیرد. نقاشی ساختمان دیوار با سابقه درخشانی که دارد آمادگی خود را جهت اجرای هر گونه رنگ آمیزی با کیفیت بالا و در مدت زمان کم به شما شهروندان محترم شهر کرج اعلام می دارد. شما به راحتی و با اطمینان کامل می توانید به تیم نقاشی دیوار مراجعه نموده و از خدمات ما، بهترین بهره ها را ببرید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش نقاشی ساختمان با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 14 میانگین: 5]
Go to Top