نقاشی ساختمان پاسداران

نقاشی ساختمان منطقه پاسداران تهران

پاسداران یکی از خیابان‌های طولانی شمال شرق تهران است. این خیابان که جهت شمالی-جنوبی دارد، مرز میان منطقه‌های ۳ و ۴ شهرداری تهران است و شمال آن در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده است. در این مقاله قصد داریم به نقاشی ساختمان های خیابان پاسداران بپردازیم و شما را با خدمات نقاشی ساختمان دیوار بیشتر آشنا کنیم.

 

نقاشی نمای ساختمان های لوکس پاسداران

بیشترخانه‌های پاسداران متراژ بالایی دارند و بسیار دل‌باز هستند. این خانه ها بسته به متراژ، قیمت های متفاوتی نیز دارند. خانه‌های پاسداران دارای امکانات کاربردی زیاد و مدرن هستند. در اکثر خانه‌های پاسداران چه ویلایی و چه آپارتمانی جکوزی، روف گاردن، سونا و استخر، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به‌روز دیده می‌شود. بنابراین با توجه به این امکانات و متراژ این ساختمان ها، برای رنگ آمیزی هر یک از این بخش ها باید به کیفیت، کاربرد مناسب و نوع رنگ دقت شود. خانه ها و آپارتمان های پاسداران از ظاهر زیبا و شکیلی برخوردار هستند و برای داشتن جلوه ای زیباتر لازم است به تزیین نمای این ساختمان ها پرداخت.

نمای هر ساختمان معرف ذوق و هنر معمار و سلیقه مالک آن بنا است. در گذشته اغلب برای نمای ساختمان ها از سنگ و آجر استفاده می شد اما در عصر حاضر رنگ، نقش مهم و کلیدی در زیبایی نمای خارجی و محیط داخلی هر ساختمان ایفا می کند. رنگ هایی که اکنون در بازار موجود می باشند اکثرا دارای ویژگی ها و مزیت های بسبار بالایی هستند که به دلیل دوام و مقاومتی که دارند جایگزین خوبی برای سایر نماها از قبیل سنگ و آجر و غیره به شمار می روند. رنگ نمای ساختمان در مرحله اول باید در برابر رطوبت،برف و باران و اشعه UV مقاوم باشد تا زیبایی خود را از دست ندهد.

داشتن این ویژگی ها حاکی از این است که این رنگ قابلیت شستشو را دارد، زیرا رنگی که بر اثر برف و باران و رطوبت خراب نشود مشخص می شود که ضد آب و عایق است. معمولا رنگ هایی که برای نمای ساختمان بکار می روند علاوه بر ضد آب بودن مزیت های دیگری نظیر: آنتی استاتیک بودن، مقاوم در برابر ضربه، انعطاف پذیری را نیز دارا می باشند. رنگ هایی مثل رنگ اکریلیک، رنگ نانو، رنگ کنیتکس و غیره از جمله رنگ هایی هستند که برای نمای ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

نقاشی ساختمان در تهران به مدیریت شرکت نقاشی ساختمان دیوار

برای مثال رنگ کنیتکس به طور ضمانت شده تقریبا دارای طول عمری بین 10 الی 15 سال بدون پوسته شدن، ورقه شدن و لایه لایه شدن می باشد. این رنگ دارای تنوع رنگی زیادی است که انواع سلیقه ها را راضی نگه می دارد. این رنگ تمام عیوب و نقص های ظاهری دیوار را با بافت یکنواختی که دارد به خوبی پوشش می دهد و ترک ها و سوراخ های دیوار را بدون تغییر در ایجاد خطوط معماری پر می کند. این رنگ به دلیل چسبندگی بالایی که دارد بر روی انواع سطوح سیمانی، گچی، فلزی و غیره قابل اجرا می باشد. طیف گسترده رنگی، این اجازه را به مالک می دهد تا رنگ نمای ساختمان خود را با توجه موقعیت جغرافیایی و هماهنگی با ساختمان های همجوار و همینطور تطبیق با رنگ های داخلی ساختمان انتخاب کند.

نقاشی ساختمان پاسداران

نقاشی فضای داخلی ساختمان های پاسداران

آپارتمان های لوکس خیابان پاسداران که در کنار خانه های ویلایی قرار گرفته اند و بافت سنتی و مدرن را به نمایش گذاشته اند، زیبایی خاصی را خلق کرده اند که سبب محبوبیت این محله شده است. این آپارتمان های لوکس و مدرن دارای امکانات رفاهی لاکچری می باشد. متراژ بالای این ساختمان ها تا حد زیادی محدودیت های رنگ آمیزی را از بین برده است و دست مالک و نقاش ساختمان را برای انتخاب و اجرای رنگ های زیبا و متعدد باز گذاشته است. اغلب این آپارتمان ها به سبک مدرن طراحی شده اند.

توجه نوع سبک معماری و طراحی داخلی و خارجی ساختمان در برگزیدن رنگ، بسیار اهمیت دارد. برای نمونه برای آپارتمان هایی با سبک مدرن اغلب رنگ هایی سرد و خنثی بکار می روند. این رنگ ها باید با دکوراسیون هر بخش همخوانی داشته باشد. در واقع بهتر است قبل از انتخاب رنگ به رنگ لوازم و دکوراسیون توجه شود و سپس رنگی مناسب انتخاب و اجرا شود. یکی از رنگ هایی که اساتید نقاشی ساختمان دیوار به ساکنین لوکس نشین پاسداران معرفی می کنند رنگ عاجی است. این رنگ یکی از رنگ هایی است که اغلب برای دکوراسیون مدرن بکار می رود.

دکوراسیون منزل به راحتی با این رنگ ست می شود. عاجی رنگی است که محیط را کمی سلطنتی و شاهانه نشان می دهد و برای افرادی که تمایل چندانی به رنگین کردن دیوارها ندارند یک پیشنهاد و انتخاب هوشمندانه خواهد بود. اما رنگ خاکستری وقتی در کنار رنگ هایی مثل صورتی، کرم، طلایی بکار رود فضایی فوق مدرنیته را تداعی می کند که طرفداران زیادی دارد. ترکیب این رنگ های فوق العاده را باید از نزدیک ببینید تا لذت و انرژی قرار گرفتن در چنین محیطی را تجربه کنید.

رنگ آمیزی اتاق خواب ساختمان های لوکس پاسداران

اتاق خواب یکی از مکان هایی است که هر فردی دوست دارد در آن احساس راحتی و امنیت داشته باشد. در واقع اتاق خواب همان اتاق شخصی فرد است که یک مکان خصوصی محسوب می شود. بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ اتاق خواب سلیقه و حس فرد دخالت داشته باشد. چراکه افراد اوقاتی که نیاز به خلوت و تنهایی دارند و زمانی که به استراحت می پردازند، به اتاق خود پناه می برند، چنانچه رنگ این اتاق دقیقا با حس درونی فرد همخوانی داشته باشد فرد با ورود به اتاق حس آرامش و راحتی را تجربه می کند. انجام هر کاری از مطالعه و کارهای هنری گرفته تا استراحت و خوابیدن، سبب نشاط فرد می شود.

نقاشی ساختمان پاسداران

اتاق خواب هرکس باید دقیقا همان رنگی را داشته باشد که فرد دوست دارد و با آن خلاقیتش شکوفا می شود و خودش را کشف می کند. قرار نیست اتاق شخصی خود را با کسی شریک شوید بنابراین نگران رنگی که برای اتاق خوابتان انتخاب می کنید نباشید. شما می توانید رنگ های تند و گرم و یا سرد و خنثی را برگزینید فقط نکته ای که لازم است رعایت کنید این است که به تاثیری که رنگ ها در دراز مدت ممکن است بر روی شما داشته باشند، توجه کنید. اگر قبل از انتخاب رنگ با اساتید نقاشی ساختمان دیوار مشورت کنید شما را برای رسیدن به رنگ ایده آلتان راهنمایی خواهند کرد.

 

رنگ آمیزی حمام و سرویس بهداشتی

هرچند غالبا برای حمام و سرویس بهداشتی از کاشی و سرامیک استفاده می شود، اما رنگ های با کیفیتی که وارد بازار شده اند توانسته اند زحمت کاشی و سرامیک را کم کنند و درخشش خاصی به این قسمت از خانه ببخشند. رنگ هایی که برای این قسمت ها بکار گرفته می شوندقابل شستشو، ضد رطوبت، ضد کپک و عایق هستند و زیبایی خاصی با خود به همراه دارند. آپارتمان های لوکس پاسداران اغلب حمام و سرویس بهداشتی با متراژ بالایی دارند.

معمولا رنگ هایی مثل سفید، سبز و آبی برای این قسمت ها پیشنهاد می شود، به این دلیل که این رنگ ها سرد و خنثی وبهداشتی هستند. اگر دقت کرده باشید این رنگ ها را در محیط های بهداشتی مثل بیمارستان ها و مراکز درمانی بیشتر بکار می برند. چرا که علاوه بر تاثیرات روانی مثبت آلودگی ها را بهتر نمایان می کند و در نتیجه زودتربه نظافت پرداخته می شود.

 

رنگ آمیزی استخر و جکوزی ساختمان های پاسداران

استخر ، سونا و جکوزی از امکاناتی است که در بیشتر ساختمان های لوکس پاسداران شاهد آن هستیم. برای استخر و جکوزی باید از رنگ های مخصوص استخر استفاده کنیم.رنگ استخری پایه نانو یکی از پرطرفدارترین انواع عایق‌کاری استخر و مخازن نگهداری آب کشاورزی و پرورش ماهی، به سبب استفاده آسان آن برای مصرف‌کننده می‌باشد. رنگ استخری بسیار منعطف است و به هیچ عنوان شکسته یا پوسته نمی‌شود و می‌تواند در انواع سازه‌های هیدرولیکی متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

رنگ استخری برای رنگ‌آمیزی و حفاظت سطح بتن و سیمان برای جلوگیری از نفوذ آب و جلوگیری از رشد خزه، جلبک و سایر میکروارگانیسم‌های زنده بکار می رود. رنگ استخری بر پایه رزین‌های مقاوم در برابر آب فرموله شده و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری، سیمانی و فلزی بسیار بالا بوده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه و سایش دارد.

 

مزایای رنگ استخری

  • عایق استخر و جکوزی ، مناسب جهت عایق سازی استخرهای نوساز یا استخرهای کهنه ترک خورده.
  • ضد شوره، ضد قارچ، ضد کپک و جلبک
  • قابلیت کشسانی بالا
  • رنگ استخری پس از خشک شدن خاصیت کشسانی بالایی دارد و در اثر انبساط، انقباض و یا نشست سازه، ترک نمی‌خورد.
  • برای سونای خشک باید از رنگ های مخصوص استفاده شود که در برابر رطوبت و گرما بسیار مقاوم باشد.
  • رنگ های زیادی به عنوان مقاوم کننده در برابر آفتاب، رطوبت، و گرما به عنوان نانو ، رنگ خارجی و غیره در بازار وجود دارد ، اما 90 درصد آنها پوسته می شوند و به چوب صدمه می زنند . اما یک نوع رنگ طبیعی در بازار وجود دارد که 100% گیاهی است که اگر بت زیر سازی مناسب انجام شود تحمل رطوبت 100% را دارد و حداقل در درجه حرارت 70درجه به چوب اجازه می دهد با محیط تبادل رطوبت داشته باشد.
    نقاشی ساختمان دیوار با همکاری تیمی از اساتید حرفه ای و با تجربه در زمینه نقاشی ساختمان در تهران آمادگی اجرای انواع رنگ های موجود در بازار را با تکنیک ها و دانش مخصوص خود را دارد. برای هماهنگی و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.
  • نقاشی ساختمان و نقاشی ساختمان در تهران

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان دیوار

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]
Go to Top