نقاشی ساختمان پونک

ارائه خدمات نقاشی ساختمان در پونک

پونک محله ای در شمال غرب تهران است که عمده ترین بخش آن در منطقه ۵ و قسمتی از آن در منطقه ۲ پایتخت واقع است. این محله به دلیل آب و هوای خوبی که دارد معاملات ملکی زیادی در آن صورت می گیرد. محله پونک دارای بافت نوساز و جذابی است و ساختمان های لاکچری زیادی در این محله به چشم می خورند که برای زیبایی بیشتر تکنیک های خاص نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان را می طلبند.

نقاشی آپارتمان های نوساز پونک

محله پونک متقاضیان زیادی برای سکونت دارد و همین امر سبب افزایش ساخت و سازهای این محله شده است. آپارتمان های نوساز پونک با معماری های اصولی طراحی شده اند و متقاضیان خوبی برای نقاشی ساختمان به شمار می روند. یک نقاش حرفه ای به خوبی می داند که چگونه با بکارگیری رنگ های متنوع و جذاب و تکنیک ها و ابزار نقاشی ساختمان، جذابیت طراحی های بنا را دوچندان کند. رنگ از جمله ابزار پرکاربرد و ضروری برای ساختمان می باشد که می تواند تحول اساسی در محیط ایجاد کند. آپارتمان های پونک دارای متراژی بین ۷۰ متر تا ۱۳۰ متر می باشند و هنگام نقاشی ساختمان لازم است این تفاوت متراژ در نظر گرفته شود.

بطور کلی نمی توان سبک، رنگ و تکنیک خاصی را در نقاشی ساختمان پیشنهاد داد چرا که برای هر سبک باید رنگ های خاصی در نظر گرفته شود و با توجه به طراحی و معماری ساختمان رنگ و تکنیک دقیقی اجرا کرد. متراژ خانه یکی از مواردی است که در انتخاب رنگ مناسب بسیار مورد توجه قرار می گیرد. همینطور میزان نور و طراحی و سبک داخلی تا حد زیادی نوع رنگ انتخابی را تعیین می کنند. آپارتمان های کوچک اگر دارای نور مناسبی باشند محدودیت کمتری برای استفاده از رنگ های روشن دارند. اساتید و مشاورین نقاشی ساختمان دیوار پیشنهاد های متفاوتی برای هر سبکی از معماری و طراحی به  متقاضیان

ارائه می کنند که بسیار رضایت بخش خواهد بود.

برای مثال بر خلاف تصور عموم که فقط رنگ های سفید و روشن را برای فضاهایی با متراژ پایین پیشنهاد می کنند، اساتید نقاشی ساختمان دیوار با تکنیک های خاص و هنر منحصر بفرد خود رنگ های گرم و تند و مورد علاقه متقاضیان را به گونه ای هنرمندانه با رنگ های خنثی و روشن ترکیب می کنند که تا علاوه بر زیبایی فضا را بزرگتر و دلباز تر نشان دهد. رنگ های دکوراتیو از جمله رنگ هایی است که تنوع بالایی دارد و مخاطب را برای رسیدن به رنگ ایده آل راضی نگه می دارد.

اکثر رنگ هایی که در حال حاضر برای نقاشی ساختمان در پونک بکار برده می شوند بسیار مرغوب هستند و مزیت های بالایی دارند. رنگ های اکریلیک، دکوراتیو، مولتی کالر، کنیتکس و غیره همگی دارای مهم ترین ویژگی رنگ، یعنی قابلیت شستشو می باشند. این رنگ ها علاوه بر تنوع رنگی بالا بخاطر  مزیت های بالایی که دارند بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی می باشند.

نقاشی ساختمان پونک

تکنیک های نقاشی ساختمان های مدرن پونک

در گذشته نقاشی ساختمان به رنگ آمیزی ساده با ابزاری مثل قلم مو و رنگ های روغنی و پلاستیک محدود می شد. اما پیشرفت تکنولوژی  حرفه و صنعت نقاشی ساختمان را نیز با تحولات گسترده ای در زمینه رنگ، تکنیک و ابزارالات نقاشی روبرو کرده است که امروزه با نقاشی ساختمان مدرن از آن یاد می شود. همانطور که ساختمان های جدید با طراحی و معماری متفاوت و مدرن ساخته می شوند، رنگ آمیزی این بناها نیز باید به همان نسبت مدرنیته و به روز باشد. استفاده از رنگ های ترکیبی، پتینه کاری، آینه کاری و غیره که هر کدام با ابزارمتنوع و مختلفی اجرا می شوند، نقاشی ساختمان را به حرفه ای خاص و خلاقانه ای تبدیل کرده اند که تفاوت زیادی با سبک و رنگ آمیزی ساختمان در گذشته دارد. برای نقاشی ساختمان در تهران با ما در تماس باشید

رنگ هایی مثل مولتی کالر و بلکا دارای بافت ها و رشته های رنگارنگی هستند که سادگی دیوارها را با تنوع رنگی زیاد خود، متفاوت می سازند. رنگ های دکوراتیو اگر در ویلاها و ساختمان های محله پونک که دارای متراژ بالایی هستند بکار برده شوند فضایی شبیه کاخ های سلطنتی را به نمایش می گذارند. یکی از تکنیک های جذاب و پر طرفدار که در ساختمان های مدرن بکار برده می شود استفاده از غلتک های طرح دار است. این غلتک ها با بیش از ۲۰۰۰طرح مختلف و زیبا در بازار موجود می باشند که وقتی با رنگ های مختلف اجرا شوند تنوع بیشتری خلق می کنند. غلتک های طرح دار جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری هستند و در مقایسه با کاغذدیواری کم هزینه تر و متنوع تر می باشند.

همچنین دردسرهای کمتری در هنگام رنگ آمیزی دارند. کار با غلتک های طرح دار ظرافت های خاصی دارد که فقط افراد با تجربه می توانند اجرای موفقی داشته باشند. تکنیک دیگری که در هرفضایی دلبری می کند، استفاده از شابلون هایی که بسیار خلاقانه طراحی شده اند و محدودیتی در سایز و اندازه ندارند و برای اکثر فضاها قابل اجرا می باشند.

 

نقاشی ساختمان های قدیمی پونک

در محله پونک خانه ها و ساختمان هایی به چشم می خورند که بافت قدیمی تری دارند اما با اجرای تکنیک های نقاشی ساختمان در پونک می توان تغییر چشم گیری در رنگ نما خارجی و فضای داخلی این ساختمان ها ایجاد کرد. استادکاران نقاشی ساختمان دیوار قبل از اقدام به رنگ آمیزی نمای ساختمان های قدیمی پونک، زیرسازی را بطور کامل و با دقت لازم انجام می دهند. چرا که زیرسازی اصولی تاثیر مستقیمی بر کیفیت اجرای نهایی می گذارد.  زیرسازی ساختمان نیاز به اجرای مراحلی دارد که انجام تمام مراحل قبل از اجرای رنگ نهایی اهمیت ویژه ای دارد.

 

شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نمای ساختمان یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از اجرای نقاشی نمای ساختمان است. این کار گرد و غبار  نمای ساختمان را پاک می کند و شوره‌ها و رسوبات را از بین می برد.

 

ترمیم ‌ترک گیری و مرمت نمای ساختمان

  • پس از اجرای شستشوی نمای ساختمان باید تا خشک شدن کامل نما صبر کنیم و اقدام به‌ترک گیری و‌ ترمیم سطح نمای‌ساختمان کنیم. در برخی از ساختمان‌ها دیده می‌شود که گوشه و کنار ساختمان و یا اطراف پنجره‌ها  دارای ریزش‌ها  و یا تخریب هایی است که ‌ترمیم و مرمت نیاز دارند. استادکاران نقاشی ساختمان گل محمدی ‌ترک‌ها را با چسب مخصوص‌ترک گیری ترمیم می کنند و از متریال مخصوص ترمیم و مرمت نمای ساختمان استفاده می‌کنند.

در رنگ آمیزی نمای ساختمان دو مرحله اصلی اجرای آستر و اجرای رنگ آمیزی اصلی وجود دارد.   اجرای پوشش آستر، علاوه بر زمینه سازی برای انجام رنگ آمیزی مناسب و با کیفیت ، اقدامات شیمیایی دیگری نیز بر روی سطح نما انجام می‌دهد  که بسیار مهم می باشد. بعد از آستر نوبت به استفاده از پرایمر است. پرایمر مایعی است که باعث از بین رفتن مواد قلیایی درون سطح شده  و از شوره زدن نمای ساختمان جلوگیری می‌کند و قبل از اجرای رنگ نهایی استفاده می شود. نقاشان ساختمان دیوار بعد از اینکه تمام این مراحل را بطور کامل انجام دادند، مرحله نهایی را اجرا خواهند کرد.

  • استفاده از رنگ های مقاوم و قدرتمندی مانند کنیتکس در نمای ساختمان های قدیمی پونک، چهره ی کوچه و محله را دگرگون می سازد. انعطاف پذیری یکی از ویژگی های مهم رنگ کنیتکس است که از ترک خوردگی رنگ پس از اجرا جلوگیری می کند.

چسبندگی، ثبات رنگ و مقاومت کنیتکس در مقابل اسیدها و بازها و رطوبت بسیار عالی است. کنیتکس قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح را دارد و علاوه بر نمای ساختمان  در مکان های داخلی نیز قابل اجرا می باشد. رنگ کنیتکس درخشش خاصی به نمای ساختمان های قدیمی پونک می بخشد. استادکاران نقاشی ساختمان دیوار با کمک پمپ های هوا و دستگاه های میکس و جای دهنده رنگ و پیستوله های مخصوص این رنگ را بسیار حرفه ای و استادانه اجرا می کنند.

نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی فضای داخلی ساختمان های قدیمی پونک

با استفاده از رنگ های زیبا و متنوع می توان بخش های مختلف ساختمان های قدیمی را به گونه ای طراحی و تزئین کرد که تحسین همگان را برانگیزد. با توجه به اینکه اغلب ساختمان های قدیمی با سبکی سنتی طراحی شده اند، رنگ های گرم پیشنهاد خوبی برای بخش پذیرایی محسوب می شود. همچنین می توان رنگ های گرم و سرد را با ترکیبی هوشمندانه در کنار هم بکار برد و با تم دکوراسیون و لوازم منزل ست کرد.

رنگ های اکریلیک از دسته رنگ هایی است  که با درخشش خاصی که دارد فضا را جذاب تر نشان می دهد و پیشنهاد خوبی برای ساختمان های محله پونک است. اساتید نقاشی ساختمان دیوار انواع رنگ های ساختمانی را با تکنیک های خاص و ابزار مخصوص اجرا می کنند. ساکنین محله پونک جهت مشاوره و ثبت سفارش خود می توانند با ما تماس بگیرند.

همچنان می توانید از سایت زیر که یکی از همکار های می باشد بازدید فرمایید که در نقاشی ساختمان  در تهران و نقاشی ساختمان درجه یک هستند

گروه نقاشی ساختمان حسن زاده آدرس وبسایت https://www.painterali.com/ می باشد

 

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان دیوار

تماس از طریق واتساپ

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 5]
Go to Top