قیمت بازسازی خانه و منزل

قیمت بازسازی خانه و منزل، هزینه بازسازی آپارتمان

بازسازی بخش های  مختلف  خانه می تواند تاثیری چشم گیری بر حال و هوای فضای خانه و انرژی موجود در بخش های مختلف داشته باشد. گاهی تغییرات جزئی  مثل رنگ دیوارها،  تعویض کابینت ها و بعضی وسایل منزل می تواند سبب تحول منزل شود و یا تغییرات اساسی مانند تخریب بعضی دیوارها، بزرگ و یا کوچک کردن بعضی فضاهای داخلی، نورپردازی پذیرایی و اتاق خواب و غیره را شامل  شود که به این نوع تغییرات بازسازی گفته می شود. ترفندهای زیادی برای ایجاد تغییر در محیط زندگی وجود دارد که به خلق تحول عظیم کمک می کند. برای آشنایی با روش های بازسازی خانه و آپارتمان ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

نکات قبل از اقدام به بازسازی

قبل از انجام بازسازی و تعمیرات خانه و آپارتمان نیاز است مشخص کنید تا چه اندازه  می خواهید هزینه کنید. مقدار هزینه ای که قادرید صرف بازسازی کنید مشخص می کند که چه بخش هایی را می توانید تغییر دهید. بعد از آن باید ببینید کدام قسمت های خانه و آپارتمان تان نیاز به بازسازی دارند و یا اینکه شما ترجیح می دهید در چه بخش هایی از منزل تغییر ایجاد شود. همچنین باید به کاربرد فضای بازسازی شده توجه کنید تا ببینید چه تاثیری مثبتی می تواند در فضا ایجاد کند که تا قبل از این از آن محروم بودید. متریالی که مایلید در فضا بکار برده شود بسیار مهم است و لازم است این موضوع را با پیمان کار در میان بگذارید. در مورد طراحی و سبک دکوراسیون مورد نظرتان حتما قبل از بازسازی با اعضای خانواده به توافق برسید.

گروه معماری دیوار شامل تیمی حرفه ای از مهندسین و معماران طراح و همینطور استادکارانی هستند که اجرای تمام مراحل بازسازی را بصورت حرفه ای و تضمین شده به متقاضیان ارائه می دهند. اولویت هایی که برای بازسازی از جانب این گروه حرفه ای پیشنهاد می شود بدین شرح است:

  1. اولویت اول : آشپزخانه
  2. اولویت دوم: سرویس بهداشتی
  3. اولویت سوم: پذیرایی و نشیمن
  4. اولویت چهارم: اتاق ها

مهم ترین بخش بازسازی، هزینه های بازسازی آپارتمان و قیمت تمام شده است که شامل این موارد می شود:

تغییر کفپوش: با توجه به متریال از متری ۳۰ الی ۲۰۰ هزار تومان به بالا

تغییر دیوار پوش: با توجه به متریال از متری ۳۰ الی ۱۲۰ هزار تومان به بالا

کاغذ دیواری: با توجه به برند از رولی  ۳۰ الی ۵۰۰ هزار تومان به بالا

رنگ آمیزی دیوار: متری حدود ۱۲ الی ۳۰ هزارتومان

سقف کاذب: با توجه به متریال از متری ۴۰ الی ۱۰۰ هزار تومان

نورپردازی: با توجه به نوع اجرای آن بسیار متنوع می باشد.

تعویض درب و پنجره: با توجه به برند از متری  ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان

طراحی کمد و قفسه: با توجه به متریال از متری ۱۵۰ الی ۳۰۰ هزار تومان

تعویض کابینت: با توجه به متریال از متری ۵۵۰ هزارتومان الی ۲ میلیون تومان به بالا

تعویض سینک و روشویی: با توجه به برند از  ۱۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان به بالا

تعویض شیرآلات: با توجه به جنس و برند بسیار متنوع می باشد.

تاسیسات داخلی: با توجه به سیستم لوله کشی و نوع آن متنوع است.

دقت داشته باشید که قیمت های ذکر شده به صورت میانگین بوده و با توجه به متریال مصرفی و دستمزد متغیر است.

قیمت بازسازی منزل

رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان در بازسازی

نقاشی ساختمان یکی از مراحل بازسازی است که باید بعد از تعمیرات و ساخت و سازهای داخلی و قبل از نصب کابینت ها انجام شود. بعداز رنگ آمیزی ساختمان زیبایی طراحی داخلی نمایان می شود. رنگ در تغییر و ایجاد تحول نقش بسیار مهمی را ایفا می کند که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست. رنگی که برای فضاهای مختلف انتخاب می کنید باید با طراحی و نوع سبک دکوراسیون داخلی هماهنگی لازم را داشته باشد. اگر سبک دکوراسیون و نوع طراحی داخلی ساختمان کلاسیک و یا سنتی باشد باید رنگ های گرم و شاد را برای رنگ آمیزی فضا انتخاب کنید. اما اگر دکوراسیون و طراحی مدرن را برگزیدید از رنگ های تند و گرم دوری کنید و سعی کنید رنگ هایی را بکار ببرید که سرد، ملایم و یا خنثی هستند. این رنگ ها را با توجه به دکوراسیون و لوازمی که قرار است در هر بخش از فضا چیده شود ست کنید تا تاثیر بهتری بر روحیه و زیبایی محیط داشته باشد.

 

نصب کاغذ دیواری

کاغذدیواری از جمله پوشش های محبوب و پرطرفدار به شمار می رود که تنوع بالای آن برای هر سبکی از طراحی داخلی پیشنهاداتی دارد. کاغذدیواری ها در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد که مانند رنگ، در انتخاب آن ها، باید به طراحی، سبک دکوراسیون و متراژ و سلیقه ی افراد دقت شود. نادیده گرفتن هریک از این موارد از میزان اثرگذاری مفید این محصول می کاهد. همچنین بعد از بازسازی خانه می توانید از ترکیب رنگ و کاغذدیواری در کنار هم فضایی متفاوت و زیبایی خلق کنید که بسیار تحسین برانگیز خواهد بود.

ترکیب دونوع کاغذدیواری در کنار هم نیز ایده ای کاملا خلاقانه ای به شمار می رود. برای مثال می توانید از کاغذدیواری طرح دار در کنار کاغذدیواری ساده استفاده کرد. و یا اینکه از دو طرح مختلف بر روی دیوارها استفاده کرد. فقط باید دقت شود که تم کاغذدیواری با هم همخوانی داشته باشد تا فضا را آشفته نشان ندهد و نظم اوضاع را برهم نریزد.

 

دکوراسیون و نورپردازی اتاق خواب

برای دکوراسیون و نورپردازی اتاق خواب می توانید ایده های زیادی را از گروه معماری دیوار دریافت کنید. بهتر است بدانید یکی از دلایل موفقیت گروه معماری دیوار این است که طراحان و معماران این گروه از ایده هایی ناب و بدون محدودیت برای اتاق خواب استفاده می کنند. از آنجاییکه اتاق خواب یکی از بخش های خصوصی خانه بشمار می رود، لازم است محیطی آرام و زیبا داشته باشد که علاوه بر زیبایی احساس آرامش و امنیت در این فضا موج بزند. نورپردازی یکی از مهم ترین نکاتی است که در داشتن دکوراسیون زیبا ایفای نقش می کند.

بنابراین هنگام بازسازی خانه و آپارتمان باید با توجه به اهمیت و فعالیت های هر بخش از خانه، نورپردازی مناسب با آن بخش اجرا شود. نورپردازی اتاق خواب باعث می شود فضایی رمانتیک و رویایی داشته باشید و فضا را از کسالت و بی روح بودن خارج کنید. استفاده از لوسترهای زیبا در کنار نورپردازی کمک می کند تا اتاق خواب شیک تر و زیباتر به چشم بیاید. اگر آرامش بخش بودن اتاق خواب برایتان مهم است توصیه می کنیم حتما از نورپردازی بهره بگیرید تا محیطی بی نظیر و مملو از آرامش و نشاط را تجربه کنید.

 

اجرای سقف کاذب و کناف

 هنگام بازسازی ساختمان غالبا افراد ترجیح می دهند از سقف های کناف کاذب استفاده کنند. سقف کناف نوعی سقف کاذب است که در مواردی مثل هزینه نصب، روش اجرا، مقاومت و غیره با سایر سقف های کاذب تفاوت دارد. وزن سقف های آویز کناف، با توجه به نوع طرح آن  متفاوت است اما به طور میانگین می توان گفت که برای پوشاندن یک متر مربع از سقف، وزن کناف استفاده شده در این مقدار 13 کیلوگرم می باشد در حالی که برای همین میزان، وزن سقف های کاذب گچی به طور میانگین 40 کیلوگرم خواهد بود با توجه به تفاوت این اعداد می توان به این نکته پی برد که سقف های کاذب از نوع کناف به دلیل سبک بودن، مورد توجه معماران برای طراحی دکوراسیون داخلی و سقف می باشد

  سقف های کناف به طور میانگین 14 برابر مقاوم تر از سایر سقف های کاذب بوده و به همین دلیل سقف های کاذب کناف، گزینه ی مناسبی برای مناطق زلزله خیز می باشند اما سقف های کاذب گچی دارای مقاومت به نسبت پایین تری هستند.

به طور کلی می توان گفت که تفاوت  سقف کاذب کناف با سایر سقف های کاذب، مقاومت بالا در عین سبک بودن است علاوه بر این امکان نورپردازی در سقف های کاذب کناف راحت تر بوده و به همین دلیل از سقف های کاذب کناف برای مقاوم سازی، سبک سازی و زیبا سازی ساختمان های ادارای، مسکونی و تجاری استفاده می شود.

 

قیمت بازسازی خانه

 

نصب کابینت آشپزخانه هنگام بازسازی

آشپزخانه جایگاه خاصی در هر خانه دارد که نوع دکوراسیون و لوازم آن باید به گونه ای باشد که نظم و نظافت را آشکار کند. زمانی که قصد بازسازی خانه و یا آپارتمان خود را دارید، تعویض کابینت ها را حتما در لیست هزینه های خود قرار دهید. کابینت جزو ضروریات هر آشپزخانه است که علاوه بر کاربرد مناسبی که دارد سبب زیبایی و نظم نیز می شود. رنگ و جنس کابینت ها باید با طراحی آشپزخانه در توازن باشد. در بازسازی خانه نصب کابینت ها معمولا بعد از اتمام کلیه مراحل از تعویض شیرآلات و لوله کشی گرفته تا کاشی و رنگ، انجام می شود. بنابراین اگر قصد تعویض کابینت ها را دارید می توانید بعد از تکمیل شدن آشپزخانه نسبت به خرید کابینت جدید اقدام کنید.

چمن مصنوعی

هنگامی که به بازسازی خانه و یا آپارتمان خود می پردازید خوب است از طراحی و زیباسازی حیاط غافل نشوید. استفاده از چمن مصنوعی در فضای سبز ورودی خانه و یا آپارتمان تغییر چشم گیری به وجود می آورد. پوشش سبز و بادوام چمن مصنوعی به بانشاط جلوه دادن حیاط و باغچه کمک می کند. این چمن ها مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید دارند و دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شوند. از چمن مصنوعی می توان در فضای باغچه و بر روی بستر خاک استفاده کرد. هنگامی که چمن مصنوعی در حیاط و بر روی بستر خاک اجرا می­‌شود شما هم‌زمان از ویژگی‌های ذیل بهره‌مند می‌شوید:

  1. زهکشی بسیار مناسب که هیچ تفاوتی با چمن طبیعی ندارد.
  2. قابلیت آبیاری سایر گیاهان بدون کوچک‌ترین اختلالی در روند آبیاری
  3. افزایش طول عمر چمن مصنوعی
  4. ضربه‌پذیری بیشتر چمن مصنوعی
  5. بدون نیاز به عملیات تخریب در صورت تغییر کاربری
  6. هزینه‌های پایین زیرسازی

البته زیرسازی بر روی بستر خاک یک زیرسازی کاملاً تخصصی می‌باشد که باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. گروه معماری دیوار اجرای چمن مصنوعی بر روی مکان های مختلف را بسیار تخصصی انجام می دهند.

استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ فرش حیاط، بسیار رایج است. شما می‌توانید با صرف هزینه‌های بسیار ناچیز تغییرات بسیار جذابی را در چمن مصنوعی فضای حیاط خود به وجود آورید. در بسیاری از آپارتمان‌ها و منازل مسکونی از چمن مصنوعی بر روی فضای پله استفاده می‌شود. این کار علاوه بر زیبایی از سرخوردن نیز جلوگیری می کند. چمن مصنوعی را در جاهای مختلفی برای زیباسازی می توان بکار برد. شما می توانید در این زمینه با مهندسین گروه معماری دیوار مشورت کنید.

 

نورپردازی نمای ساختمان بازسازی شده

بعد از اجرای کارهای داخلی ساختمان نوبت به نمای خارجی می رسد. نمای ساختمان را می توان با نورپردازی اصولی برجسته تر و زیباتر جلوه داد. اولین و مهم‌ترین اصل در نورپردازی توجه به رنگ و شدت نورهایی است که قرار است در نمای خارجی ساختمان به کار رود. این دو مورد در نورپردازی نمای ساختمان باید چشم‌نواز باشد.

رنگ‌های ملایمی مانند رنگ سفید و آبی از رنگ‌های پر طرفداری هستند که معمولا در نورپردازی نمای ساختمان به کار می‌روند و جلوه و زیبایی قابل توجهی به بنا می‌بخشند. منبع نورپردازی نما در ساختمان، باید پنهان باشد و محل قرارگیری آن برای عموم قابل تشخیص نباشد تا نمای ساختمان را بهم نریزد. باید دقت شود که نورهای به کار رفته باید با نوع  متریال استفاده شده در نمای ساختمان همخوانی و هماهنگی داشته باشند.

هزینه واقعی برای بازسازی خانه و آپارتمان به عوامل زیادی بستگی دارد. در واقع بازسازی با توجه به قیمت مصالح مورد استفاده و حمل و نقل مصالح و نیروی کار محاسبه می‌شود. بسیاری از جنبه‌های مختلف خانه شما و همچنین منطقه ای که در آن زندگی می‌کنید بر هزینه بازسازی ساختمان تأثیر مستقیم دارد. چنانچه تصمیم به بازسازی خانه و یا آپارتمان خود دارید می توانید با گروه معماری دیوار تماس بگیرید و راهنمایی های لازم در این زمینه را دریافت کنید.

 

بازسازی ساختمان – قیمت بازسازی ساختمان

با تغییراتی که در محیط زندگی و محل کار بوجود می آوریم حس خوشایندی را تجربه می کنیم و انرژی بیشتری دریافت می کنیم. هرچقدر این تغییرات بزرگتر و بیشتر باشد تاثیر فوق العاده تری بر روی روحیه افراد خواهد داشت. بازسازی ساختمان یکی از روش هایی است که با تغییرات اساسی، تحولات عظیمی در ساختمان ایجاد می کند. هنگام بازسازی می توان فقط بر روی بخش هایی از خانه مانور داد و با تعویض چند وسیله اساسی تغییرات چشم گیری در محیط خلق کرد. در این مطلب به چند نمونه از تغییرات که توسط گروه معماری گل محمدی برای بازسازی ساختمان و اداره در نظر گرفته می شود، می پردازیم.

 

شومینه گازی

شومینه در هر مکانی که تعبیه شود نماد لاکچری بودن را دارد و فضا را جذاب تر نشان می دهد. شومینه ها انواع مختلفی دارند که مدل های مرسوم آن ها آجری و سنگی هستند. اما شومینه مدرن گازی با مواد و متریال مختلف ساخته می شوند که با داشتن ظاهری ساده، دارای طراحی جذابی هستند که قابلیت نصب در هر مکانی را دارند.  مدل های جدید شومینه های گازی مدرن را می توان روی دیوار، وسط نشیمن و حتی بصورت معلق در هوا نصب کرد. ظاهر شومینه های گازی مدرن بسیار خلاقانه است و طراحی این مدل ها به قدری جذاب است که به تنهایی قادر است دکوراسیون خانه را درخشان کند. نصب شومینه گازی در نشیمن فضایی دنج و آرامی برای ساکنین خانه بهمراه می آورد.

زیبایی شومینه های مدرن باعث شده طراحان داخلی از آن بعنوان یکی از لوازم دکوراتیو برای زیباتر کردن محیط استفاده کنند.

 

نصب نرده استیل

می توان گفت تقریبا همه ی ساختمان های مسکونی و اداری دارای پله می باشند. ممکن است تعداد و اندازه پله متفاوت باشد اما همه ی این پله ها برای ایمنی نیاز به نرده دارند. نرده ها جنس های مختلفی دارند که هرکدام از آن ها زیبایی خاص خودش را دارد. اما نرده استیل به دلیل ویژگی هایی که دارد محبوبیت بیشتری دارد. تعویض نرده در بازسازی ساختمان می تواند تفاوت عمده ای در فضا ایجاد کند. از طرفی نرده های استیل از فولاد تقویت شده و ضد زنگ و خوردگی و مقاوم در برابر عوامل فرسایشی محیط مانند رطوبت ، اکسیژن و گرد و غبار ساخته شده اند و نسبت به سایر نرده ها ایمن تر و مقاوم تر می باشند. گروه معماران دیوار نصب نرده استیل را در پله ها، بالکن و پشت پنجره ها بهترین پیشنهاد می دانند. نرده استیل علیرغم ویژگی های مثبتی که دارد نسبت به سایرین کاملا مقرون به صرفه است. کیفیت و نوع آلیاژ استیل استفاده شده در ساخت نرده و مدل اتصالات نرده استیل  در قیمت نهایی آن بسیار مهم است. نرده استیل به سبب دوام بالای استیل و زیبایی ظاهری، انتخاب مناسبی برای استفاده در ساختمان های امروزی می باشد.

نرده استیل با کیفیت ها مختلف تولید می‌شود و مزیت ها و معایب متفاوتی دارد.

در نصب نرده استیل از اساتید باتجربه کمک بگیرید چرا که  مهارت و تجربه کافی برای اجرای محکم نرده ها نیاز است.

 

درب و پنجره های  UPVC

درب و پنجره ها از جمله لوازمی هستند که در زیبایی کلی نمای خارجی و داخلی ساختمان نقش پر رنگی دارند. تعویض درب و پنجره ها هنگام بازسای ساختمان یکی از اقدامات بسیار هوشمندانه ای است که از جانب طراحان و معماران پیشنهاد می شود. درب و پنجره های UPVC علاوه بر زیبایی مزیت های بی شماری نیز دارند که افراد را به استفاده از آن ها راغب می کند.

از مشخصات بارز سیستم های UPVC می توان به بهای ارزان، آب بندی و هوابندی مناسب ،عایق حرارت و برودت، مقاومت در برابر اشعه UV اشاره کرد. درب و پنجره های UPVC به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  • لولایی ( 3-4- 5 کاناله )
  • کشویی ( 3-4-5 کاناله )

  در شهر های بزرگ به خاطر آلودگی هوا از در و پنجره های کشویی استفاده نمی شود زیرا این گونه پنجره ها درزبندی خوبی ندارند ولی در پنجره های تک و دو حالته درزبندی با ضریب بالایی انجام می گردد.

قیمت بازسازی منزل

 

کف پوش و لمینت

تغییر کفپوش می تواند یک تغییر بزرگ و اساسی در هنگام بازسازی خانه باشد. اگر به فکر تغییر کفپوش ساختمان تان هستید اما بودجه چندانی برای آن ندارید، اصلا نگران نباشید زیرا تولیدکنندگان می دانند که بسیاری از مشتریان، ظاهری از چوب سخت را با قیمت پایین می خواهند و به این نیاز مشتری پاسخ گو می باشند. کفپوش لمینت از یک ورق فیبر متراکم با تصویر رگه چوب با وضوح بالا جهت شبیه سازی تخته های چوب واقعی ساخته شده است که سطح آن با یک لایه محافظ شفاف پوشانده شده که از مقاومت کافی در برابر خراش برخوردار است و در برابر تغییر رنگ در برابر نور خورشید مقاوم است.  این کفپوش  بسیار محکم می باشد و به همین دلیل از اکثر چوب های سخت، در برابر پارگی و سایش بهتر و مقاوم تر است.

کفپوش های لمینت به گونه ای طراحی شده اند که نسبت به کفپوش های چوبی در برابر آب مقاوم تر هستند، اما طراحی آن به گونه ای است که ظاهری شبیه به چوب طبیعی دارد. تمیز کردن آن بسیار آسان است و می تواند در مقابل انواع محصولات تمیز کننده مقاوم باشد که در کفپوش های چوبی این امکان وجود ندارد.

 

درب ضد سرقت

ایمنی و امنیت ساختمان یکی از دغدغه های اصلی هر خانواده است. در ساختمان ها و آپارتمان های چند طبقه تنها راه ورود سارق از طریق درب آپارتمان است. اگر از درب های ضد سرقت برای ورودی خانه استفاده کنید حتی در مسافرت های طولانی هیچگاه نگران ورود سارقین نخواهید بود. درب های ضد سرقت نشکن هستند و کسی که کلید آن را نداشته باشد نمی تواند قفل آن را باز کند و یا درب را بشکند. این درها به دلیل مقاومت بالا دارای عمرطولانی نیز می باشند.

اکثر این درب های ضد سرقت  دارای سیستم قفل خودکار هستند. به محض بستن درب، به صورت خودکار قفل می شود. این، عامل مهمی است زیرا اگر فرد به محض ترک محل؛ فراموش کند که درب را قفل کند، با قفل خودکار درب، هیچ گونه مشکل امنیتی پیش نخواهد آمد. سیستم قفل خودکار، حتی در زمان فراموشی قفل کردن درب و ترک خانه، موجب فراهم کردن امنیت در محل می شود.همچنین درب های ضد سرقت  برای جلوگیری از سرقت ساخته شده اند و هیچ شانسی برای باز کردن درب بدون کلید اصلی وجود ندارد. اگر فردی بخواهد درب را با کلید کپی گرفته از کلید اصلی باز کند، درواقع غیرممکن است. درب های ضد سرقت دارای ایمنی بالا و ویژگی های زیادی هستند و می توان گفت  برای هر خانه یک ضرورت محسوب می شود.

 

درب های اتوماتیک

در حال حاضر در اکثر مکان ها از درب های اتوماتیک استفاده می شود زیرا این درب ها مزایای بسیار خوبی دارند که نادیده گرفتن آن غیر ممکن است. از ویژگی های درب های اتوماتیک می توان به استفاده بهینه از مواد طبیعی و همچنین انرژی در هنگام ساخت درب، صرفه جویی در مصرف انرژی برودتی و حرارتی در حد 30 تا 50 درصد در سال، کنترل دما و ورود گرد و غبار در اماکن با تردد بالا، امکان استفاده از حد اکثر فضای موجود و همچین تولید بر اساس اندازه محل مورد نظر، بهره مندی از امکانات و خدمات ویژه جهت مکانهای خاص مثل بیمارستان ها و درمانگاه ها و غیره، دقت و کیفیت بسیار بالا به دلیل استفاده از طراحی های جدید و مدرن و مواد اولیه با کیفیت، زیبایی بخشیدن به نمای ورودی ساختمان ها، قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک با توجه به عواملی همچون نوع مراجعین، میزان ترافیک محل، تغییر فصول سال و حتی ساعات شبانه روز اشاره کرد. نصب درب های اتوماتیک در مکان های عمومی پرتردد و مغازه ها بسیار حائز اهمیت است.

 

کرکره برقی

از کرکره برقی برای حفاظت محیط، درب های ورودی پارکینگ ها، مراکز تجاری ،صنعتی و غیره استفاده می شود تا از ورود افراد ، نفوذ نور خورشید، باد، باران و صدا جلوگیری کنند. همچنین از کرکره برقی  برای مغازه و پارکینگ استفاده می شود.اولین راهنمایی که گروه معماران دیوار در خرید کرکره برقی توصیه می کنند که به آن توجه کنید مرغوب بودن تیغه ها می باشد که باید دقت شود از تیغه هایی که از ضایعات آلومینیوم ساخته شده اند استفاده نشده باشد زیرا باعث پارگی تیغه ها در مفصل و سروصدای زیاد هنگام عملکرد می شود.مهمترین مزیت کرکره برقی فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت بیشتر با استفاده از  نیروی کمتر است. شما می توانید همانطور که می خواهید فقط با فشردن یک دکمه باز یا بسته شدن کرکره برقی  را بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارید،انجام دهید.

 

پارتیشن اداری ارزان

جنس پارتیشن مهم ترین نکته در امر پارتیشن اداری ارزان است. معمولا پارتیشن هایی که در هنگام جا به جایی قابلیت آسیب دیدگی کمتری دارند از جمله  پارتیشن های اداری ارزان و سودمند به حساب می آیند. زیرا در صورت لزوم  می توان این پارتیشن ها را فروخت و محیط اداری را تغییر داد. نصب پارتیشن اداری ام دی اف و نصب پارتیشن اداری آلومینیومی از هزینه نصب کمتری بر خوردار هستند. این دسته از پارتیشن های اداری قابلیت نصب و حمل آسان با درصد آسیب دیدگی کمتری دارند. پارتیشن های اداری دست دوم در گروه پارتیشن های ارزان قرار می گیرند. اگر قصد دارید از پارتیشن های دست دوم برای محیط اداره خود استفاده کنید توصیه می شود حتما به مرغوبیت

در هنگام نصب پارتیشن اداری دست دوم مرغوبیت، محل استفاده، مدت زمان استفاده، جنس پارتیشن اداری و دیگر ویژگی ها و خواص پارتیشن اداری توجه کنید.

 

دکوراسیون اداری

هر فضای کاری شامل تجاری، اداری و مسکونی نیازمند طراحی داخلی متفاوتی می باشد.

انواع پارتیشن اداری، میز اداری ، صندلی و مبلمان اداری از جمله محصولات در دکوراسیون اداری است که باید در جنس، طرح و رنگ هماهنگی لازم را داشته باشند. طراحی اصولی برای محیط های اداری و تجاری تا حد زیادی در جذب مخاطب و مشتری موثر است. از طرفی طراحی دکوراسیون اداری باید با نوع فعالیت و شغل تطابق داشته باشد. استفاده از رنگ هاو کاغذدیواری با ترکیبی مناسب، می تواند برای رسیدن به یک دکوراسیون خاص و منحصربفرد بسیار کمک کند.

گروه معماری دیوار طراحی و اجرای دکوراسیون اداری را بصورت کاملا علمی و تخصصی انجام می‌دهند. نیروهای انسانی با تجربه و متخصص در زمینه اجرای دکوراسیون تجاری از نقاط بسیار مهم می‌باشد که گروه معماری دیوار تیم های مجری بسیار ماهری را به خدمت گرفته تا آنچه بطور دقیق در واحد طراحی بدست آمده است در عمل نیز به بهترین شکل اجرا گردد.

طراحی و اجرا در گروه معماری دیوار به صورت تخصصی و متناسب با نیاز کارفرما و برای هر کارفرما به شکلی منحصر به فرد صورت می گیرد.

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان دیوار

تماس از طریق واتساپ

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
Go to Top