کاغذدیواری خواهان زیادی داره و مورد پسند بسیاری از کسانی است که دکوراسیون خونه، محل کار و اداره رو تغییر می دهند. اما رنگ آمیزی ساختمان با طرح کاغذ دیواری چرا؟؟

اولا چون رنگه و سریع قابل اجراست و اگر خوشتون نیومد، فقط کافیه دوباره رنگ آمیزی مجدد انجام بدین و به چیزی که می خواین، برسین.

دوما بازم رنگه!! و به همین دلیل شما می تونید هر رنگی که خواستید رو بسازید و روی هر رنگ دومی اجرا کنید، به همین خاطر هر رنگی که به دکوراسیون تون می خوره و یا دست تون برای انتخاب از میلیون ها رنگ بازه، در حالی که کاغذ دیواری اینطوری نیست و شما انتخاب خیلی محدودتری دارین.

این طرح ها به دو شیوه رنگ آمیزی و نقاشی با غلطک طرح دار و استفاده از شابلون و استنسیل قابل اجراست. و ما مجری هر دو روش هستیم. شما این طرح های جدید و متنوع در گل و گیاه، طرح های پتینه جدید، تکستچرهای مدرن و کلاسیک، طرح های تکرارشونده بسیار شیک، طرح ترک و شیار، نقوش اسلیمی و موتیف، طرح چرم، طرح های اسفنجی، طرح های کارتونی، حروف و اعداد، طرح سنگ، پوست حیوانات و … به راحتی و در زمان کوتاه می تونین به آسانی اجرا کنید.

از طرح های کاغذ دیواری که با روش رنگ آمیزی با غلطک طرح دار و شابلون و مهر اجرا می شه ، می شه برای پذیرایی، اتاق های خواب مرد و زن و بچه ها، آشپزخونه، سقف های خونه، محل کار ، پشت تلویزیون و … استفاده کرد و طرح های جذابی با ترکیب رنگ های فوق العاده کامیپوتری و رنگ و مواد پتینه ساخت که دیواری بهتون می ده که سالها باهاش خاطره مشترک بسازین.

 

09120586198 محسن گل محمدی

 

تا یادم نرفته بگم که ما فروش و نصب کاغذ دیواری هم داریم ، اما من خودم رنگ آمیزی با طرح کاغذ دیواری رو ترجیح می دم.

رنگ آمیزی ساختمان طرح کاغذ دیواری

همانطور که اعتماد هزاران مشتری را که به ما کارهای متنوع رنگ آمیزی خونه و محل کارشون رو سپردن رو با کارهای فوق العاده تمیز و شیک راضی کرده ایم، به شما می گوییم که ما بهترین تیم رنگ آمیزی هستیم که می تونیم فراتر از انتظارات شما عمل کنیم.

نقاشی ساختمان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا ‌‌

نقاش ساختمان با فوق تخصص و کارشناس انواع رنگ با مشاوره حضوری و بازدید رایگان

 

رنگ آمیزی ساختمان طرح کاغذ دیواری

رنگ آمیزی ساختمان طرح کاغذ دیواری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]