زنگ بزن، رنگ بزن.

ما از آدم هایی هستیم که در کار خودشان استاد و عاشق کارشان هستند. از آن آدم هایی که قابلیت هر تغییر و انعطافی برای رضایتمندی کارفرما دارد و آن را به استادانه ترین و خاص ترین روش انجام و بلدند که آدم ها را شگفت زده کنند.

سالهاست که در تهران نقاش ساختمان هستیم و پروژه های بسیار زیادی را روزانه تحویل می دهیم و خاطرات مشترکی برای خانواده ها ساخته ایم.

 

رنگ فوری می زنیم.

با انواع رنگ هایی که در اختیار داریم، با بیشترین سرعت و آنطور که انتظار داشتید و یا فوق انتظار تان کارهارو پیش می بریم و زودتر از موئدی که انتظار داشتید با اکیپی که در اختیار داریم، تحویل می دیم. ما مثل بعضی از آدم ها نیستیم که دنبال نشستن، توقف، تعطیلی و … باشیم، زمان برای ما یعنی زندگی مداوم برای رسیدن به اهدافی که داریم و آنوقت که آدم ها متوقف می شن، ما از آن نقطه شروع می کنیم.  نان استاپ !!! نوو بیززی!!! قدر زمان شما را می دانیم.

 

بهت قول می دم.

ما آنقدر به کار و اجرای خودمان مطمئن هستیم که کارمان را گارانتی می کنیم و کارمان را برای سالها زیبایی مداوم تضمین می دیم. رنگ های ما هرگز پیر نمی شن!!! چروکیده نمی شن!! رنگ های ما جوان می مانند.

 

ترکیبی بزن.

ما تک بعدی نیستیم و روش های زیادی برای ساخت دیوار و دکوراسیون زیبا آموخته ایم و همچنان یاد می گیریم. ما به شما روش های ترکیبی از رنگ، کاغذ دیواری، دیوارپوش، ورق طلا و پتینه، مواد و مصالح جدید پیشنهاد می دهیم اما در این حال سادگی را حفظ می کنیم و به آرامش در فضا می اندیشیم.

 

خونه به دلخواه تو.

با مشاوره و بازدید رایگان و حضوری از اول همراه شما هستیم تا تصمیم گیری های مواد و مصالح، ترکیب رنگ، زمانبندی و … به راحتی و با اطمینان انجام بشه و از نتیجه کار راضی باشین.

 

با تخفیف و زیر قیمت اتحادیه

در بازار رقابتی نقاشی ساختمان ما تمام سعی خود را کرده ایم تا قیمتی مناسب با حفظ تمام آنچه که خودمون دوست داریم برای رفع نیازهای زندگی مون نفر مجری مون در نظر بگیره.

 

یه نگاه

زیبایی خونه و محل کار شما از نمای بیرون ساختمان اش شروع می شه، از پارکینگ، راهروها و … می گذره و از در وارد و تا سقف و … ادامه داره. ما مجری خاص ترین ، شیک ترین، مدرن ترین و  ترین های دیگه هستیم تا شما عمری از بودن در فضا لذت ببرید.

 

نمونه کار فراوان

وقتی سالهاست در بازار بودی و هزاران نفر مشتری داشتی، تعداد پروژه هایی که انجام دادی، از دستت در می ره. فقط می شه گفت که عمری با رنگ عشق کردیم و حالشو بردیم. و سالهاست که این حس عالی را خواستیم با کسایی که بهمون مراجعه می کنن، منتقل کنیم.

 

تهران خانه ماست.

همه نقاط تهران از غرب به شرق و از شمال تا جنوب سرویس می دیم. از خونه بگیر تا اداره، از محل کار بگیر تا محیط شهری و فضاهای ورزشی، آموزشی و مدرسه و … ما با خلاقیت و صداقت کار کرده و ایمان داریم که کارهای خارق العاده ای انجام می دیم.

 

بزن زنگو:

اکبر گلمحمدی
09190793878

محسن گلمحمدی
09120586198

نقاش ساختمان تهران

نقاش ساختمان تهران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]