وقت تنگه!!!

همه دوست داریم کارمون در سریع ترین زمان انجام بشه ، مخصوصا زمان هایی که خانه جدید خریدیم، تازه اثاث کشی کردیم یا می خوایم اثاث کشی کنیم، زمان برای ماندن در جای قبلی نداریم و هزار اتفاق دیگه که هر روزه ما با کسایی که افتخار آشنایی باهاشون داریم و همیشه تلاش کردیم که در کمترین زمان جوابگو نیازهاشون باشیم، با آنها مشغولند.

 

اما در زمان کم، چطور ممکنه؟!؟!

1- با داشتن چند اکیپ نقاش ساختمان که در آن واحد در چندین پروژه مشغول رنگ آمیزی های فوق العاده هستند و در صورت فورس بودن هر پروژه ای، به هم ملحق می شند و با انرژی، قدرت و سرعت بسیار بالایی با حفظ و تضمین کیفیت، کار رو پیش می برند.

 

2- با استفاده از مواد، مصالح و روش های نوین که هم نیازهای فضاهای جدید را در طراحی لحاظ کردند و هم نیازهای فنی که سالها مشتریان منتظر ورود این ویژگی های خاص در بازار بودند تا این تغییر و انعطاف را در زمان اجرا داشته و زمان های هر مرحله را کوتاه و کوتاه تر کنند.

 

3- بکارگیری ابزارهای فوق جدید که در کاهش زمان، هزینه، نیرو، انرژی و … تاثیر بسیار زیادی داشته اند و سبب شده کار رنگ آمیزی با کیفیتی خیره کننده و با جزئیات بسیار عالی در سطح مورد نظر اجرا شوند، ما را اجرای فوری پروژه های و تحویل سریع آن بی همتا کرده و همچنین تاثیر فوق العاده ای در رضایت مشتریان ما داشته است. ما خود را متعهد می دانیم که هر روزه به تحقیق ، آموزش و یادگیری روش های نوین بپردازیم و خود را در نوک پیکان فناوری های نوین نگه داریم.

 

4- بی تعطیلی. ما مثل بقیه که هدفی برای زندگی ندارن، نیستیم. ما پیرو این شعاریم که می گه: ما از جایی شروع می کنیم که دیگران متوقف می شن. اینکه در زمان هایی که همه تعطیل هستن، ما سر کاریم و با عشق کارمون رو انجام می دیم و تلاش چند برابری داریم.

 

5- پاسخگویی 24 ساعته می طلبه که کارهات هم شبانه روزی پیش بره. و برای پروژه هایی که فورس هستند، با چند شیفت کاری، رنگ آمیزی انجام بشه.

 

6- مشاوره و بازدید حضوری ما برای این است که هم شما پاسخ همه پرسش هایی که در ذهن داشتید را جواب بگیرید و هم تصمیم درست و دقیقی در مورد مواد، مصالح بگیرید و با خیال راحت به برنامه های آتی تان برسید.

 

و تمام مواردی که فکرشو کردیم تا جوابگوی نیاز شما در کوتاه ترین زمان و فوری باشیم و زمان را برای شما ذخیره و به شما آرامش بدهیم.

 

بزن زنگو:

محسن گلمحمدی
09120586198

نقاشی رنگ فوری ساختمان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]