نقاشی ساختمان در تهرانسر با تخفیف 25%

نقاشی ساختمان در تهرانسر

 با سلام خدمت دوستانی که سایت نقاشی ساختمان دیوار را دنبال می کنند

نقاشی ساختمان در تهرانسر + تخفیف ویژه ی عید 1401

نقاشی ساختمان سریع و نقاشی ساختمان ارزان از عوامل بسیار مهم در زیبایی منزل است نقاشی ساختمان باید از کیفیت بالا و متریال عالی برخوردار باشد و توسط استاد کار نقاشی ساختمان حرفه ای و با سلیقه اجرا شود .

نقاشی ساختمان در تهرانسر - تهران سر

برای نقاشی ساختمان در تهران سر و یا همان تهرانسر با ما در تماس باشید شماره تماس و اطلاعات ما در صفحه ی اصلی سایت می باشد

کیفیت بهترین تبلیغ ماست

با 19 سابقه کاری در اندیشه، تهرانسر و حومه

می توانید با ما در این راستا همکاری کنید و از تجربیات ما در عرصه ی نقاشی ساختمان  نقاشی ساختمان در تهران استفاده کنید

رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان در تهرانسر

رنگ پلاستیک از قدیمی ترین نوع رنگ ها بوده و با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد. رنگ کردن با آن بسیار ساده می باشد و فقط باید مراقب باشید که رنگ آماده شده زیاد غلیظ یا رقیق نباشد، چرا که در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطح پخش نمی شود و پس از خشک شدن اثر قلم مو یا غلطک را باقی می گذارد. و در صورت رقیق بودن رنگ آمیزی را باید چندین بار تکرار کنید که کاری خسته کننده است و وقت بیشتری از شما خواهد گرفت ؛ در کل رنگ پلاستیک برای پوشش سقف ها مناسب است و برای لکه گیری گزینه ی بهتری است اما دوام کمتری دارد.

چه برنامه ریزی برای نقاشی ساختمان در تهرانسر انجام دهیم ؟

کار نقاشی خانه نیز همانند هر کار دیگری از تعمیرات خانه نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد و باید طبق آن برنامه عمل کنید. اگر می خواهید رنگ زدن قسمت های مختلف خانه را یک روزه و یا در زمان خیلی کم به پایان برسانید باید به شما بگوییم که این امر امکان پذیر نیست. زیرا کار نقاشی خانه، یک پروژه زمانبر و چند روزه تعمیرات خانه است و نمی توانید آن را در طول مدت زمان کم به پایان برسانید. باید زمانی را که در اختیار دارید بین کارهای زیر تقسیم کنید:

  1. جا به جا کردن وسایل خانه و مبلمان یا پوشاندن آن ها
  2. آماده سازی دیوارها
  3. زدن یک لایه آستر
  4. مدت زمان لازم برای خشک شدن رنگ آستر
  5. نقاشی اصلی
  6. تمیز کردن خانه و برگرداندن آن به حالت اولیه
نقاشی ساختمان در تهرانسر

علاوه بر این کارها ممکن است در حین انجام کار اتفاقات پیش بینی نشده ای پیش بیاید که می تواند وقت شما را تلف کند یا برعکس این که باعث تسریع در روند انجام کار شود. بنابراین حتما این موارد را در نظر داشته باشید و کارهای مهم را به آخر موکول نکنید.

چگونه انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان در تهرانسر منزل خود بکنیم؟

 اگر خودتان برای انجام کار نقاشی خانه اقدام کرده اید، به این معنی است که دستتان در انتخاب رنگ کمی بازتر است. برای انتخاب رنگ، جسارت داشته باشید. حتی اگر رنگ انتخابی شما خوب از آب در نیامد، می توانید با هزینه خیلی کم رنگ دیگری را انتخاب کنید اما توصیه پارس بهار این است که با مشورت اعضای خانواده و افرادی که با شما زندگی می کنند، می توانید یک رنگ مناسب انتخاب کنید. در واقع در نهایت تنها کسانی که باید رنگ خانه را دوست داشته باشند شما و اعضای خانواده تان هستید.

قبل از شروع کار نقاشی ساختمان در تهرانسر چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

  1. پیش از شروع تعمیرات خانه به خصوص رنگ زدن مبلمان و سایر وسایل را با پارچه ها یا ملافه های مناسب بپوشانید.
  2. کف زمین و پنجره ها را با پلاستیک یا روزنامه های قدیمی یا پارچه پوشش دهید.
  3. از قراردادن فرچه و غلتک های رنگی روی زمین خودداری کنید، به جای این کار می توانید آن ها را روی یک روزنامه قراردهید.
  4. رنگ را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
  5. در صورتی که رنگ با چشم شما تماس پیدا کرد، فورا آن را با آب سرد شستشو دهید. اگر سوزش رفع نشد در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.
  6. رنگ ها به شدت قابل اشتعال هستند. پس از رنگ زدن خانه در مجاورت هر گونه منبع گرمایشی یا شعله خودداری کنید و در طول نقاشی خانه از کشیدن سیگار بپرهیزید.
  7. اگر قسمتی از خانه تهویه مناسب ندارد، در طی کار گاهی برای نفس گیری از آن قسمت خارج شوید.
  8. برای رنگ زدن سقف و قسمت های بلندتر دیوارها، به یک نردبان نیاز خواهید داشت. پس قبل از به کارگیری نردبان، نسبت به محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز از شخص دیگری برای نگه داشتن آن کمک بگیرید.

قبل از اینکه کار نقاشی یا آستر زدن دیوارها را شروع کنید، ناهمواری و ناصافی های آن ها را برطرف کنید. با استفاده از بتونه کاری قسمت های ترک خورده (ترک های کم عمق)، پرکردن تورفتگی های عمیق با استفاده از گچ و صاف کردن قسمت های برجسته با استفاده از کاردک یا چاقو سطوح صیقلی و صاف ایجاد کنید. صاف بودن سطح دیوارها، نتیجه کار شما را حرفه ای تر نشان خواهد داد.

برای اطمینان خاطر بیشتر، می توانید دیوارها را سمباده زنی کنید تا سطوح به طور کامل یک دست شود. پس از انجام این کار، با استفاده از یک پارچه، گرد و غبار روی آن را پاک کنید، زیرا وجود گرد و غبار در سطح زیرین نقاشی، باعث می شود نقاشی خانه، جلوه ای نامناسب داشته باشد.

بعد از صاف کردن سطوح، نیاز دارید تا ابتدا دیوارها را با یک لایه آستر (ترجیحا سفید رنگ) بپوشانید. این کار را از کناره ها شروع کنید و سعی کنید تا حد امکان در امتداد یک خط مستقیم حرکت کنید و سپس کم کم سایر قسمت ها را بپوشانید. برای این که از پوشش دهی کامل آستر مطمئن شوید، امکان دارد لازم باشد که چند بار روی یک خط کار کنید. سعی کنید کل سطح دیوار را با استفاده از یک غلتک به طور کامل، با رنگ پوشش دهید. اما فراموش نکنید که برای زدن لایه آستر، بهتر است از فرچه استفاده کنید. چون شما در این کار مهارت کافی ندارید، می توانید سطح دیوار را به قسمت هایی تقسیم کرده و پس از اتمام کار یک قسمت، کار نقاشی سایر قسمت ها را شروع کنید. پس از تمام کردن کار آستر، آن را به مدت ۲۴ تا ۳۶ ساعت به حال خود بگذارید تا به طور کامل هوادهی و خشک شود. عجله نداشته باشید و پس از این مدت اگر دیوارها همچنان به طور کامل خشک نشده بودند کار رنگ اصلی را به روزهای بعدی موکول کنید.

یک نمونه ی کارکرد نقاشی ساختمان در تهرانسر + فیلم

نقاشی ساختمان در تهرانسر و نقاشی دیوار توسط استاکار عزیزمان ( گل محمدی )  که در فیلم پایین می توانید مشاهده کنید

چند نمونه از نقاشی ساختمان در تهرانسر را باهم ببینیم

کارت مهارت نقاشی ساختمان دیوار

کارت مهارت نقاشی ساختمان

تماس با نقاشی ساختمان در تهرانسر

وقت رو اصلا هدر ندهید و همین الان با ما تماس بگیرید برای نقاشی ساختمان در تهرانسر تا سریعا در محل شما حاضر شویم برای بازدید رایگان و در نهایت برای رنگامیزی نقاشی ساختمان در تهرانسر

از دکمه ی زیر می توانید برای تماس گرفتن استفاده نمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 5]