قیمت رنگ اپوکسی

قیمت رنگ اپوکسی و کفپوش اپوکسی

در این مقاله می خواهیم به توضیح قیمت رنگ اپوکسی و هم چنین قیمت کفپوش اپوکسی و هزینه رنگ آمیزی اپوکسی بپردازیم. اگر شما به فکر خرید رنگ اپوکسی هستید، لازم است که با قیمت رنگ اپوکسی آشنا باشید و بدانید که هزینه رنگ آمیزی اپوکسی مقرون به صرفه است یا خیر؟

کفپوش های اپوکسی نیز بسیار رایج هستند که برای افراد خوش سلیقه بسیار محبوب می باشند، قیمت کفپوش اپوکسی نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است. هنگام انتخاب سیستم های جدید کف پوش برای مصارف صنعتی، پوشش کف گاراژ یا هر سطح دیگری در فضای باز، کفپوش رزین اپوکسی به دلایل بسیاری از گزینه ها یک کف پوش جدا به حساب می آید. کفپوش اپوکسی که به عنوان کفپوش های رزینی شناخته می شود بسیار مقاوم، قابل تنظیم، پایدار و تزئینی برای هر سطحی است. آن چه که بیش تر مورد توجه کفپوش اپوکسی قرار می گیرد، مقاومت در برابر سطح بالای فرسودگی می باشد.

قیمت رنگ اپوکسی

در این مقاله توضیحاتی در مورد کفپوش اپوکسی، قیمت رنگ اپوکسی و سایر موارد دیگر توضیح داده شده است. شما نیز اگر به فکر خرید رنگ و کفپوش اپوکسی هستید بهتر است که این مقاله را مطالعه نمایید.

 

قیمت رنگ اپوکسی و تعریف اپوکسی ها:

کفپوش های رزینی شامل یک سیستم اپوکسی دو بخشی ترکیبی از رزین های پلیمری و سخت کننده ها است و دقیقاً مانند چسب اپوکسی می باشد. هنگامی که به طور صحیح مخلوط شوند، رزین اپوکسی و سخت کننده با یکدیگر واکنش نشان می دهند که منجر به تشکیل پیوند شیمیایی با هم و ترکیب با خود می شود. پیوند شیمیایی یک ماده پلاستیکی سفت ایجاد می کند که از دوام و مقاومت در برابر تخریب برخوردار است و به طور خاص به بستر آن پیوند می زند.

 

کفپوش اپوکسی چیست؟ + قیمت کفپوش اپوکسی:

ساده ترین تعریف کفپوش اپوکسی نشان می دهد که شامل چندین لایه اپوکسی می باشد و در کف با عمق حداقل دو میلی متر اعمال می شود. سردرگمی معمولاً هنگام مقایسه یک کف اپوکسی و روکش کف اپوکسی ایجاد می شود. تفاوت بین این دو در عمق اپوکسی است. همان طور که گفته شد، کفپوش اپوکسی به عنوان یک پوشش اپوکسی با ضخامت حداقل دو میلی متر طبقه بندی می شود. هر کفپوش اپوکسی با ضخامت کم تر از دو میلی متر معمولاً به عنوان یک پوشش کف اپوکسی گفته می شود. قیمت کفپوش اپوکسی با قیمت رنگ اپوکسی قابل مقایسه نیست زیرا هر کدام عمل خاصی را انجام می دهند.

 

معرفی انواع کفپوش اپوکسی

کفپوش های تراز شده:

کفپوش های خود محور برای اعمال بر روی کف بتنی جدید، قدیمی، ترک خورده یا آسیب دیده استفاده می شود تا یک بافت صاف، بادوام و یکدست روی سطح کف ایجاد شود. کفپوش اپوکسی خود ترازو نه تنها ظاهری براق و بدون درز ایجاد می کند بلکه در رنگ های مختلفی به چشم می خورد که به فضا های تجاری، صنعتی و مسکونی ظاهری جذاب هدیه می دهد. از کفپوش های خود محور در ساخت ساختمان ها، انبار ها، نمایشگاه ها، گاراژهای تجاری، آشپزخانه ها ، امکانات ورزشی و موارد دیگر استفاده می شود.

کفپوش اپوکسی ملات:

این گزینه کفپوش به عنوان دقیق ترین سیستم کف اپوکسی برای استفاده طبقه بندی می شود. این کف اپوکسی از اپوکسی های 100٪ جامد و ماسه درجه بندی شده یا کوارتز ساخته شده است. سیستم های ملات برای فضا هایی که به کفپوش بسیار مقاوم در برابر مواد شیمیایی نیازمند هستند، ایده آل است. این کفپوش ها می توانند در برابر ضربه های شدید مقاومت کنند. قبل از استفاده از نوع دیگری از کفپوش اپوکسی می توان برای ترمیم ترک از آن استفاده کرد. از این کفپوش می توان در فضا های مکانیکی، انبار ها، آشپزخانه های تجاری، رستوران ها، گاراژها، کارخانه های تولیدی و غیره استفاده نمود. اگر چه این مقاله در رابطه با قیمت رنگ اپوکسی می باشد اما بهتر است که با موارد ذکر شده آشنا گردید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

انواع کفپوش اپوکسی

معرفی سایر انواع کفپوش اپوکسی

کفپوش کوارتز:

کفپوش اپوکسی کوارتز ترکیبی از رزین پلیمری اپوکسی با کارایی بالا و دانه های کوارتز رنگ آمیزی است. این اپوکسی باید برای فضا های تزئینی مورد استفاده قرار گیرد که نیاز به خاصیت بهداشتی و مقاوم در برابر لغزش دارند. مورد استفاده در اتاق های کمد، سرویس بهداشتی، مدارس، کافه تریا ها، لابی ها، دفاتر، نمایشگاه ها و موارد دیگر می باشد.

 

کفپوش ضد استاتیک:

این کفپوش می تواند برای بسیاری از محیط های کاری خطرناک باشد. برای کاهش خطرات استاتیک در فضا های شما می توان از کفپوش اپوکسی ضد استاتیک استفاده کرد. این کف اپوکسی به طور معمول دارای یک ماده رسانا است که الکتریسیته ساکن را جمع می کند و هرگونه تخلیه احتمالی را از بین می برد. یک محلول ضد استاتیک یک کف اپوکسی بسیار توصیه شده برای فضا هایی است که دارای مواد قابل اشتعال است.

مورد استفاده در امکانات الکترونیکی، شیمیایی یا دارویی، امکانات بهداشتی و درمانی یا هر فضایی که از گاز ها یا مایعات قابل اشتعال استفاده می کند و خطر ایجاد گرد و غبار قابل احتراق را به همراه دارد، می باشد. همان طور که قیمت رنگ اپوکسی در نوع های مختلف، متفاوت است. قیمت کفپوش اپوکسی این نوع نیز کمی بیش تر می باشد.

کفپوش های Flake :

این نوع کف اپوکسی شامل مواد پوسته ای است که در اپوکسی درج شده است تا ظاهری پر جنب و جوش و چند رنگ ایجاد کند. پوسته ها نه تنها ظاهری بدون درز ارائه می دهند بلکه به سطوح دارای شیارهای ظریف برای کاهش هرگونه لغزش و ریزش می چسبد. کفپوش های اپوکسی در انواع نامحدودی از اندازه ها، رنگ ها، سبک ها و بافت ها قرار می گیرند که برای هر مکانی قابل تنظیم است. اتاق قفل، سالن های ورزشی، نمایشگاه ها، درمانگاه ها، آشپزخانه های تجاری و موارد دیگر مکان هایی هستند که در آن ها مورد استفاده واقع می شوند.

 

قیمت رنگ اپوکسی استخری

قبل از این که به توضیح قیمت رنگ اپوکسی بپردازیم بهتر است که کمی با آن آشنا شویم. با رنگ مناسب استخر، می توانید مدت زمان صرف شده در تمیز کردن و تعمیر را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. فروشگاه ما بهترین رنگ استخر اپوکسی را برای صاحبان استخر تجاری و مسکونی ارائه می دهد. گزینه های ما شامل هر دو رنگ استخر اپوکسی 1 قسمتی و 2 قسمتی است که هر دو قادر به زیباسازی، ترمیم و محافظت از استخر های شنا در همه نوع هستند. از جمله استخر های موجود به نام های بتنی، گچ و فایبرگلاس می باشد. قیمت رنگ اپوکسی دو بخشی با قیمت رنگ اپوکسی یک بخشی متفاوت است زیرا عملکرد و مقاومت یکسانی ندارند.

قیمت رنگ اپوکسی استخری

رنگ اپوکسی یک بخشی و ویژگی های آن

برای مقاومت در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش و کلر ساخته شده است. در هر دو استخر جدید و قدیمی موثر است، روی سطوح گچ برهنه و سطوح بتنی، هم چنین روی استخر های لاستیکی کلر زنی شده می توان از رنگ های استخر اپوکسی 1 قسمتی، استفاده نمود. اگر به تازگی استخر جدید نصب کرده اید یا به سادگی تعمیر استخر قدیمی خود را انجام داده اید این رنگ به شما کمک می کند تا پروژه خود را سریع تر انجام دهید زیرا به زمان زیادی برای خشک شدن نیاز ندارد. رنگ استخر نوع یک ما به گونه ای طراحی شده است که ماندگار خواهد شد و سطوح داخلی استخر شما را از همیشه قوی تر می کند و با گذشت زمان قادر به مقاومت در برابر محو شدن، مواد شیمیایی و ساییدگی ها خواهد بود. قیمت رنگ اپوکسی یک بخشی مناسب تر از قیمت رنگ اپوکسی دو بخشی می باشد.

 

رنگ اپوکسی دو بخشی و توضیح آن

یکی دیگر از گزینه های استخر شما رنگ اپوکسی استخری دو بخشی است. یکی از برجسته ترین و پر رنگ ترین رنگ های استخر، اپوکسی است. این رنگ استخر اپوکسی ممتاز در بین بخش های تفریحی مورد علاقه است زیرا به راحتی در برابر اشعه UV مضر، رشد جلبک ها، کلر و تغییرات دما ایستادگی می کند. مشابه رنگ  یک بخشی استخر، رنگ 2 بخشی فوق العاده با دوام و ماندگار است و قادر است سال ها نشانه های سایش و پارگی را پنهان کند. رنگ استخر دو بخشی خیلی سریع خشک می شود و نیاز به زمان کم تری برای کاربرد دارد. از رنگ استخر دو بخشی برای بازیابی جکوزی و اسپا نیز می توان استفاده کرد. قیمت رنگ اپوکسی دو بخشی به خاطر ساختاری که دارد کمی بیشتر می باشد.

به طور کلی قیمت رنگ اپوکسی دو بخشی و یک بخشی خیلی متفاوت نیست اما در مقیاس های بالا می تواند چشمگیر باشد. هر دو پوشش رنگ استخر اپوکسی ما در رنگ های متنوعی قرار گرفته اند و به شما در ایجاد فضایی بی نظیر و متناسب با سبک شما کمک می کنند.

 

مزایای رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی در مقایسه با سایر رنگ های سنتی اعمال شده بر روی بتن مزایای بسیاری دارد:

سطحی براق و درخشان ایجاد می کند که می تواند میزان روشنایی مناطق داخلی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد

یک سطح با دوام و سخت پوشیده از تحمل ترافیک سنگین و مداوم را ارائه می دهد

نصب سریع و آسان

با دوام و تمیز کردن آسان

ایده آل برای انبار ها و کاربرد های صنعتی

در برابر لکه های روغن و آب مقاومت می کند

سطحی بدون درز ایجاد می کند که می تواند سال ها دوام بیاورد

می تواند با رنگ ترکیب شود تا تراشه ها و ترک ها را بپوشاند

یک سطح شیمیایی مقاوم در برابر ایده آل برای کارخانه های تولیدی

ایمنی افزایش یافته هنگامی که سطح حاوی مواد افزودنی ضد لغزش است

قیمت رنگ اپوکسی، نسبت به سایر رنگ های سنتی ارزان تر است

می تواند در الگو های مختلف مورد استفاده قرار گیرد

از فرسودگی در کف های بتنی موجود جلوگیری می کند

بسته به نوع محصول ممکن است با محصولات خود تراز سازگاری قابل استفاده در بتن جدید یا قدیمی سازگار باشد

به تعمیر و نگهداری کم نیاز دارد

قیمت رنگ اپوکسی مقرون به صرفه است

و غیره.

کفپوش اپوکسی

خصوصیات رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی خصوصیات منحصر به فردی دارد که در زیر توضیح داده شده است:

رنگ های اپوکسی به دلیل مقاومت استثنایی شیمیایی، تخلخل کم، دوام و استحکام باند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

 رنگ های اپوکسی حاوی ماده ترمیم کننده و پایه هستند. این عناصر با نسبت خاصی مخلوط می شوند. گرما به دلیل یک واکنش شیمیایی ایجاد می شود و برای تولید یک پلاستیک بی اثر، این مخلوط سخت می شود.

اپوکسی ها ممکن است در معرض نور مستقیم خورشید درخشش خود را از دست دهند. این اثر زردی یک مشکل معتبر است که می تواند با افزودن لاتکس برطرف شود.

اپوکسی ها در مدت زمان کمی سخت می شوند، اما بهبودی کامل بعد از چند روز اتفاق می افتد. پس از دستیابی کامل به سختی، می توان پوشش را ماسه زد. پس از پخت مناسب اپوکسی، می تواند در زیر دمای صفر مقاومت کند. درجه حرارت بالا ویسکوزیته اپوکسی را کاهش می دهد و هم چنین زمان استفاده اپوکسی را کاهش می دهد.

قیمت کفپوش اپوکسی همانند قیمت رنگ اپوکسی کمی گران تر است، اما به خاطر داشتن دوام بالا کاملا ارزش خرید را دارد.

اپوکسی ها طبیعتاً شکننده و سخت هستند. افزودنی هایی اضافه می شوند که باعث کاهش شکنندگی می شوند، اما معمولاً مقاومت شیمیایی را نیز کاهش می دهند.

رنگ های اپوکسی خاص با افزایش مقاومت در برابر دما، مواد شیمیایی، زردی و هم چنین قابلیت استفاده در زیر آب ایجاد شده است.

پس از مخلوط کردن اپوکسی ها در یک ظرف، این مواد قبل از کاربرد به ظرف دیگری منتقل می شوند. این فرآیند برای اطمینان از اختلاط مناسب که در صورت استفاده فقط یک ظرف قابل استفاده باشد، عملی می شود. مخلوط کردن به طور معمول در ضلع ها، لبه ها و گوشه های ظرف قابل قبول نیست. این تغییر اپوکسی از یک ظرف به ظرف دیگر مخلوط کردن کامل قبل از کاربرد را تضمین می کند.

 

قیمت رنگ اپوکسی پارکینگ

رنگ اپوکسی پارکینگ همان رنگ هایی هستند که برای رسم خطوط استفاده می شوند. قیمت رنگ اپوکسی پارکینگ، اگر چه کمی بیش تر از سایر رنگ های دیگر است اما ماندگاری بالا و دوام زیاد، آن را مقرون به صرفه می نماید. رنگ اپوکسی پارکینگ دو نوع سرد و گرم دارد که توضیح آن در حوصله ی این مقاله نمی گنجد.

 

هزینه رنگ آمیزی و نحوه اجرای رنگ اپوکسی

قیمت رنگ اپوکسی همان طور که ذکر شد کمی بیش تر از سایر رنگ ها می باشد اما طول عمر زیاد آن این رنگ ها را مقرون به صرفه می گرداند. پس می توان گفت که هزینه رنگ آمیزی کمی زیاد است که کاملا ارزش صرف هزینه را دارد. نحوه اجرای رنگ اپوکسی بسیار ساده است و بسته به نوع و قیمت رنگ اپوکسی نحوه ی اجرای متفاوتی خواهد داشت.

نحوه اجرای رنگ اپوکسی دو جزئی، کمی دشوار تر رنگ اپوکسی تک جزئی است. ما بهترین مجری در زمینه ی رنگ و کفپوش اپوکسی هستیم. کافی است که به ما اعتماد کنید و با یک بار امتحان به طور دائم مشتری ما باقی بمانید.

نقاشی ساختمان ، نقاشی ساختمان دیوار

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان دیوار

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
Go to Top