حتما شما فردی هستین که به دنبال نقاش ساختمان می گردین که براتون دیوار یا سطحی رو رنگ کنه. خدمات رنگ آمیزی ساختمان شامل انواع روش های رنگ آمیزی با مواد و مصالح متنوع موجود در بازار می شه که مهمتر از این مواد و مصالح، نفر و فردی هست که اون کار رو برای شما قراره انجام بده.

ما گروه نقاشی ساختمان هستیم که سال های سال برای ارتقاء کارمون شب و روز دویدیم. تمام جزئیات کار رو سنجیده، کار کردیم و انرژی گذاشتیم تا به سطح فوق العاده ای که الان هستیم، رسیدیم. ما بهترین تیم هستیم که هر نفر تخصصی در بخش خودش رو به نهایت رسونده و با سرعت و کیفیت هر بخش رو کنار هم انجام می دیم تا سطحی فوق العاده شگفت انگیز و فراتر از انتظار بهتون تحویل بدیم.

در درجه اول، سطح و کیفیت کاریه که نقاش ساختمان بلده، که اونو با چند ساعت آموزش یاد می گیری، با چند ماه کار، حرفه ای می شی، و با چند سال استاد می شی. اما همش تخصص نیست، اخلاق، نظم، تمیزی و ظرافیت، شناخت و پرداختن به جزئیات ریز، ابزار کامل و پیشرفته، استعداد و خلاقیت و از همه مهمتر تصمیم گیری در لحظه است که از زمانی که تماس گرفته می شه تا تحویل نهایی ، در لذت و رضایت شما موثره.

در درجه دوم، سطح تعامل با کارفرما، آشنایی کافی با مشاغل و تخصص های دیگر ساختمان ، انعطاف در اجرا و تصمیم گیری ها، قوی در پرزنت و … هاست که از نقاش فردی می سازه که هر روز در حال اجرای پروژه برای مشتریان قبلی خودش و مشتریان جدید روزانه است. تعداد مشتری ناراضی خیلی کمه داره و یا اصولا نداره.

بحث قیمت خدمات رنگ آمیزی ساختمان مقوله بحث برانگیز و چالشی برای همه است که همه قبول داریم در کشوری که کنترلی بر روی تورم نداره، همیشه رو به بالاست و هر سال اضافه می شه و تغییر می کنه. اما ما با تهیه انبوه مواد و پیش خرید مصالحی و ابزاری که برای اجرا نیاز داریم و همچنین تعرفه 30 درصد پایین تر از مبلغ اعلامی اتحادیه نقاشان سرویس می دیم و همیشه تلاش کردیم قیمت رو در پایین ترین سطح نگه داریم تا مشتریان بیشتری به سمت مون باین تا بتونیم سهم بزرگتری از بازار رو در اختیار داشته باشیم.

 

چایی تون آماده اس؟؟

تماس که بگیرد، ما حضوراً خدمت می رسیم و در حال صرف چایی و با گفتگوی صمیمانه، با پاسخ دادن به همه سوالات تون، مشاوره در مورد انتخاب نوع رنگ، ترکیب با کاغذ دیواری و یا کارهای هنری مثل پتینه کاری و … در صورت اعتماد به ما در سریع ترین زمان کارتون رو انجام می دیم.

 

من محسنم :  09120586198

من اکبرم : 09190793878

توی واتساپ هم هستیم : محسن نقاش ، اکبر نقاش

بزنی روی نوشته، شماره موبایل رو می گیره، واتساپ هم پیغام می ده.

خدمات رنگ آمیزی ساختمان

خدمات رنگ آمیزی ساختمان

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]