نقاشی ساختمان نیاوران

خدمات نقاشی ساختمان نیاوران

یکی از این روش‌های پر طرفدار و محبوب که نسبت به دیگر متریال های زیبا سازی ساختمان، هزینه ی مقرون به صرفه تری دارد، نقاشی ساختمان می باشد. در محله نیاوران تهران شما معمولاً شاهد آپارتمان ‌های نوساز، خانه های ویلایی و برج های بلند هستید و این موضوع نشانگر این است که برای رنگ آمیزی ساختمان های نیاوران از روش‌ های مدرن و به روز رنگ آمیزی استفاده می شود و همچنین روز به روز طرح ها و مدل های جدیدی برای نقاشی ساختمان های نیاوران عرضه می شوند.

شرکت نقاشی ساختمان دیوار با رعایت نکات لازم آماده اجرای نقاشی ساختمان های نیاوران با بهترین طرح ها و مدل های روز دنیا می باشد.

 

محله نیاوران در یک نگاه

 منطقه نیاوران جزو مناطق شمالی تهران می باشد و در دامنه ‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد. محله نیاوران از طرف شمال به ارتفاعات کلک چال و اردوگاه، از طرف جنوب به محله فرمانیه، از طرف شرق به دارآباد و از طرف غرب به تجریش منتهی می شود. این منطقه به علت آب و هوای مطلوبی که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و روز به روز افراد زیادی برای سکونت به این منطقه کوچ می کنند اما بهتر است بدانید که رنج قیمت خانه ها در این منطقه بسیار بالاست. معمولاً هر کسی به هنگام خرید یا اجاره مکانی برای زندگی یا کار، ساختمان هایی را انتخاب می‌کنند که نمای جذاب و مدرنی داشته باشد زیرا یک نمای ایده آل می تواند تاثیر زیادی در انتخاب افراد بگذارد.

نقاشی ساختمان محله نیاوران توسط استادکاران و نقاشان ماهر شرکت نقاشی ساختمان دیوار صورت می‌گیرد. شرکت نقاشی ساختمان دیوار نمای منحصر به فردی را برای ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستان ها، مدارس و غیره ایجاد می‌کند. می توان گفت همین دلیل باعث شده که منطقه نیاوران یکی از زیباترین مناطق تهران به شمار آید. محله نیاوران واقع در منطقه یک تهران یکی از مرفه نشین ترین مناطق تهران است، به همین دلیل می‌توان گفت نیاوران یکی از مناطق لوکس و مدرن تهران محسوب می شود. سبک معماری و ساختمان سازی در این ناحیه نیز کاملا متفاوت است و بافت ساختمان های آن کاملا با مناطق دیگر تهران تفاوت دارد.

 

ویژگی های یک رنگ نمای ایده آل

  • قابلیت شست و شوی آسانی داشته باشد.
  • در برابر باران ‌های اسیدی، تابش مستقیم و مداوم نور خورشید و همچنین شرایط جوی مختلف، مقاوم باشد.
  • مقاومت بالایی در برابر سرما و گرمای شدید داشته باشد
  • رنگ انتخابی غیر اشتعال باشد.
  • از رنگ های حلال در آب استفاده شود.
  • رنگ مورد نظر نباید با گذر زمان پوسته پوسته شود.

نقاشی ساختمان نیاوران

رنگ های پیشنهادی برای ساختمان های نیاوران

هر روزه رنگ های ساختمانی جدیدی وارد بازار می‌شوند که تنوع و کارایی های مختلفی دارند. شما باید قبل از انتخاب رنگ‌ های ساختمانی، اطلاعات لازم راجع به هر یک از آن ها داشته باشید تا بتوانید بهترین رنگ را برای مکان مورد نظر خود انتخاب نمائید. در اینجا می خواهیم به توضیح چند نمونه از رنگ های ساختمانی پرمصرف بپردازیم.

  • رنگ اکریلیک:

رنگ اکریلیک جزو به روز ترین رنگ های جدیدی است که تازه وارد بازار شده است. این رنگ ها در سه نوع رنگ اکریلیک براق، رنگ اکریلیک نیمه مات و رنگ اکریلیک مات در بازار توضیع می‌شوند. حلال این رنگ آب است به همین دلیل سرعت خشک شدن آن نیز زیاد است و بوی نامطبوعی ندارد. رنگ اکریلیک هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند و کاملا سازگار با محیط زیست عمل می کند. این نوع رنگ به دلیل غلظت بالا، قدرت پوشانندگی چشمگیری دارد و از نفوذ رطوبت جلوگیری می‌کند. رنگ های اکریلیک بادوام و ماندگاری بالایی که دارند قابل اجرا روی تمامی سطوح گچی، سیمانی، بتنی و غیره می باشند.

  • رنگ پلاستیک:

حلال رنگ های پلاستیکی هم آب است و به همین دلیل بوی زننده ای ندارند. کار با این نوع رنگ آسان است و شما می توانید به راحتی با رعایت  برخی از نکات خودتان در منزل با این رنگ کار کنید. یکی از معایب رنگ های پلاستیک این است که قابلیت شست و شو ندارد و بهتر است در مکان ‌های استفاده شود که نیاز به شست و شو ندارد. به عنوان نمونه سقف ها به دلیل اینکه زیاد در معرض آلودگی و کثیفی قرار نمی گیرند می توانند مکان مناسبی برای استفاده از این رنگ باشند.

  • رنگ روغنی:

حلال این رنگ نفت است و ممکن است باعث ایجاد اشتعال و آتش‌ سوزی در ساختمان شود. اما تقریباً می‌ توان گفت از گذشته های دور مورد استفاده افراد مختلف قرار داشته و طرفداران زیادی دارد. این رنگ همانند رنگ اکریلیک در سه نوع رنگ روغنی براق، رنگ روغنی نیمه مات و رنگ روغنی مات موجود است. رنگ‌ های روغنی مقاومت و دوام زیادی دارند و همچنین قابل شست و شوی آسان هستند. بنابراین می‌توان از آن ها در مکان ‌های مختلفی استفاده نمود. به عنوان نمونه در سرویس های بهداشتی، حمام، سطوح فلزی، در و غیره.

  • رنگ بلکا:

این نوع رنگ با ساختار سلولزی خود جزو جدیدترین رنگ های ساختمانی محسوب می شود. عایق مناسبی برای سرما، گرما و رطوبت است و به راحتی می‌تواند عیب و نقص های موجود در سطح دیوار را بپوشاند. ترمیم و بازسازی رنگ های بلکا نیز به سادگی صورت می گیرد. از این رنگ هم می‌توان در مکان‌ های مختلف از جمله ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره استفاده نمود.

  • رنگ مولتی کالر:

این رنگ را می‌توان به نوعی دکوراتیو نامید چرا که این نوع رنگ، امروزه جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری های مختلف شده است. رنگ های مولتی کالر در طیف های رنگی مختلف برای شما عزیزان قابل مشاهده می باشد. به وسیله یک اسپری روی سطح مورد نظر اجرا شده و این رنگ ها به علت ساختار سلولزی ای که دارند، گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی کنند. به همین دلیل شست و شوی آسانی دارد و قابل استفاده در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ می باشد. رنگ های مولتی کالر قابل اجرا روی سطوح مختلف گچی، بتنی، سیمانی، چوبی آهنی، سنگی و غیره می باشد.

نقاشی نمای بیرونی ساختمان های نیاوران

نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان های نیاوران با نقاشی داخلی ساختمان های این منطقه کاملاً متفاوت است و فرق می کند. بنابراین بهتر است این کار را به یک متخصص نقاشی بسپاریم. متخصصان حرفه‌ای و کار بلد شرکت نقاشی ساختمان دیوار می توانند با رعایت نکات ایمنی در کیفیتی بالا و مدت زمان اندک، نقاشی نمای ساختمان های نیاوران را به عهده گیرند. رنگ آمیزی نمای ساختمان نیاوران اهمیت زیادی دارد و بهتر است در زمان های خاصی همچون بهار و تابستان که هوا گرم است صورت گیرد چرا که در این زمان رنگ با سرعت بیشتری خشک می شود.

یک رنگ نمای استاندارد می تواند حدود ۱۰ الی ۱۵ سال عمر کند. شما برای نقاشی ساختمان های نیاوران باید نکات زیادی را رعایت کنید، که از جمله آن ‌ها می‌توان گفت نقاشی ساختمان های گوناگون با هم متفاوت است، مثلاً نقاشی ساختمان های تجاری با نقاشی نمای مدارس فرق می‌کند. بهتر است در هر مکان از نمای مخصوص خودش استفاده شود. در هنگام انتخاب نوع رنگ نما باید حتماً به این نکته توجه کنید که رنگ انتخابی شما بافت ساختمان های مجاور را را حفظ کند و با آن ها تناسب داشته باشد.

 

نقاشی قسمت های داخلی ساختمان های نیاوران

شما می توانید از روش رنگ آمیزی و نقاشی برای تغییر دکوراسیون دیوار های داخلی ساختمان های نیاوران استفاده نمایید. ترکیب رنگ های خاص و منحصر به فرد به راحتی می تواند فضای داخلی ساختمان شما را تغییر داده و به یک فضای جذاب و تماشایی تبدیل کند. شما می توانید با استفاده از رنگ های روشن در نقاشی ساختمان نیاوران فضای منزل خود را باز تر و بزرگ تر نشان دهید. البته توجه داشته باشید که اگر رنگ خاصی مدنظرتان است و دوست دارید از آن برای رنگ آمیزی دیوار های منزلتان استفاده کنید، بهتر است به مشاوران و متخصصان شرکت نقاشی ساختمان دیوار مراجعه نموده و از آن ها در این زمینه راهنمایی بخواهید.

در این صورت می توانید با خیالی آسوده رنگ انتخابی خود را روی دیوار موردنظرتان پیاده نمایید. نکته قابل توجه در نقاشی داخلی ساختمان های نیاوران این است که به هنگام انتخاب رنگ مناسب حتماً به نحوه چیدمان و هم چنین رنگ دکوراسیون داخلی منزلتان توجه داشته باشید، چرا که عدم هماهنگی در این دو مورد باعث می‌شود تا منزل شما جلوه ی نامناسبی به خود بگیرد و در کوتاه مدت دلتان را هم بزند.

نقاشی ساختمان نیاوران

نکات قابل توجه درباره نقاشی ساختمان

  • مشاوران متخصص شرکت نقاشی ساختمان دیوار به ساکنین منطقه نیاوران توصیه میکند که رنگ انتخابی شما برای آشپزخانه باید دوام و مقاومت زیادی در برابر حرارت و آلودگی داشته باشد و همینطور شست‌ و شوی آن نیز به آسانی صورت گیرد.
  • قبل از رنگ آمیزی ساختمان محله نیاوران به این نکته توجه داشته باشید که نمای ساختمان کثیف و آلوده نباشد. بنابراین در صورت وجود هر گونه کثیفی و آلودگی در سطح نما، باید عملیات شست و شو و نما شویی انجام گیرد.
  • اگر نمای ساختمان شما دچار ترک و شکاف شده، باید حتماً قبل از رنگ آمیزی به وسیله بتونه کاملاً ترک ها و شکاف های موجود در سطح دیوار را پر کنید تا بعد از اتمام رنگ آمیزی سطحی صاف و بدون هیچ برآمدگی داشته باشید.
  • در نقاشی ساختمان های نیاوران، حتما از رنگ های معتبر و با کیفیت استفاده کنید، چرا که استفاده از رنگ های معمولی و بی کیفیت باعث می شود بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، رنگ چسبندگی خود را از دست بدهد.
  • استادکاران ماهر و با تجربه شرکت نقاشی ساختمان دیوار برای یک دست شدن سطح رنگ و پوشش دهی بهتر آن توصیه می کنند قبل از اجرای رنگ آمیزی حتما از یک لایه پرایمر استفاده کنید.

 

نقاشی ساختمان دیوار

نقاشی ساختمان های منطقه نیاوران با به کار گیری روش های های نوین روز به روز در حال پیشرفت می باشد. شما در هنگام ورود به این منطقه، عموما ساختمان های لوکس و مدرنی را مشاهده می کنید که برای نمای آن ها از استاد کاران شرکت نقاشی ساختمان دیوار استفاده شده است. اگر شما هم ساکن این منطقه هستید و قصد دارید که ساختمان خود را نقاشی کنید بهتر است از متخصصان و استاد کاران شرکت نقاشی ساختمان دیوار کمک بگیرید. ما پاسخ گوی سوالات شما در این زمینه هستیم.

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با نقاشی ساختمان دیوار

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]
Go to Top