زیباسازی، رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده و پل های پیاده رو

پل های عابر پیاده برای بهبود وضع ترافیکی و حفاظت از جان پیاده ها ساخته می شوند و رنگ آمیزی سطوح فلزی پل های عابر پیاده با هدف ایجاد زیباسازی سیمای شهری و زیبایی بصری در شهرها و همچنین بالا بردن عمر مفید آنها اجرا می شود.

برای انتخاب رنگ ما نمونه هایی را در بخش پایین آوردیم اما از طیف متنوعی از رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، سیز، آبی، سفید، زرد، استیل و … استفاده کرد.

 

ایده های رنگ آمیزی پل عابر پیاده

رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده   رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی پل عابر پیاده رنگ آمیزی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده رنگ آمیزی و نقاشی پل عابر پیاده

ضد زنگ پل عابر پیاده

زنگ‌زدایی بهسازی و رفع نواقص و معایب پل های عابر پیاده و بهبود وضعیت این پل هاست و پایه رنگ آمیزی هر پلی می باشد. ضد زنگ باعث می شود که عمر مفید و زمان بهره برداری پل افزایش یابد.

 

رنگ آمیزی پله ها و کف مسیر پیاده رو

 

اپوکسی کف پل عابرپیاده

برای کف مسیر و پل بخاطر پاخور بودن، سایش، فرسایش، اصطحکاک، آب و هوا و … از اپوکسی کف استفاده می شود که استحکام و ماندگاری بالایی دارد و اپوکسی همان ماده ای است که کف پارگینک ها و سالن های ورزشی استفاده می شود.

 

رنگ آمیزی پل های عابر بلند و خاص

برای رنگ آمیزی پل های بلند و خاص اینچنینی، نیاز به داربست و یا موارد مثل رنگ آمیزی با کمک طناب و یا بالابرهای خاص می باشد تا نقاش بتواند با ایمنی بالا و سریع کار رنگ آمیزی را با کیفیت بالا انجام دهد.

 

خط کشی، نقاشی اعلائم ترافیکی، رنگ آمیزی با طرح های خاص در مسیرهای پیاده رو

خط کشی، نقاشی اعلائم ترافیکی، رنگ آمیزی با طرح های خاص در مسیرهای پیاده رو

خط کشی، نقاشی اعلائم ترافیکی، رنگ آمیزی با طرح های خاص در مسیرهای پیاده رو

 

شرکت نقاشی ساختمان دیوار با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی می‌تواند رنگ آمیزی و نقاشی این اماکن را به عهده گیرد. نقاشی ساختمان دیوار با سابقه درخشانی که دارد آمادگی خود را جهت اجرای هر گونه رنگ آمیزی با کیفیت بالا و در مدت زمان کم اعلام می دارد. شما به راحتی و با اطمینان کامل می توانید به تیم نقاشی دیوار مراجعه نموده و از خدمات ما، بهترین بهره ها را ببرید.

 

برای انجام انواع رنگ آمیزی و نقاشی پل های عابر پیاده و … در خدمتیم.

 

09120586198

پیام از طریق واتساپ   منابع: همشهری آنلاین www.pinterest.com www.flickr.com      
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]